Hlavní obsah
Finance

V losu za 100 Kč jsem měla výhru v řádech stovek tisíc. Byla jsem v šoku, že mám takové štěstí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Několikrát jsem v životě o něco soutěžila, ale nikdy jsem nevyhrála. Až letošní los, který jsem dostala, byl opravdu výherní. Nemohla jsem tomu uvěřit.

Článek

V minulosti jsem několikrát četla o tom, jak někdo vyhrál ve sportce nebo si vsadil a získal miliony. Nejsem naivní, ale je pravda, že jsem si několikrát los koupila nebo mi ho někdo daroval a já vyhrála tak maximálně 50 Kč. Už jsem na to dávno zanevřela, protože si myslím, že jsou to vyhozené peníze, ale musím přiznat, že jsem losy vždy v období Vánoc ráda darovala. Baví mě, jak dotyčný stírá a je natěšený, že uvnitř bude výhra. Je to ale spíš zábava, než, že by na tom člověk chtěl zbohatnout. I když bychom se asi nezlobili, že?

Mně by stačilo vyhrát i 500 Kč a budu naprosto nadšená, ale tomu, co se mi letos stalo, nevěřím doteď. V práci jsme jako vánoční dárek každý dostal los, což je super dárek, ale nějak jsem neočekávala, že něco vyhraji, jako vždy, jak už jsem psala – nemám na to štěstí.

Na vánočním večírku se to celkem rozjelo, a tak nikoho nenapadlo hned stírat, stejně jsme počítali s tím, že vyhrajeme pár korun nebo nic. Na los jsem si vzpomněla asi až třetí den, protože jsem tomu přes víkend nějak nevěnovala pozornost. Udělala jsem si ranní kávu a šla stírat. Mám ráda takový ten pocit napětí a zároveň nemám ráda to zklamání na konci. Ale neměla jsem žádná velká očekávání. Setřela jsem a zůstala na los zírat s otevřenou pusou. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale na losu bylo napsáno, že jsem vyhrála 300 000 Kč?

Místo radosti jsem asi hodinu zkoumala los a jeho pravidla, protože jsem tomu nevěřila. Los za 100 Kč a já tam mám takové peníze? Přišlo mi, že se mi to jen zdá. A opravdu se mi to nezdálo, já tam vážně mám tři sta tisíc!

Věděla jsem, že to nemůžu říct v práci. Závist je nehezká vlastnost a nemuselo by to dopadnout dobře. Někomu jsem to ale chtěla říct, takže jsem se podělila s partnerem a s maminkou. Radovali se se mnou a taky absolutně nemohli uvěřit té částce.

Jednak nechápu, že zrovna mně se poštěstilo, a to asi bude něco mezi nebem a zemí a za druhé jsem v totálním údivu, že se na takový los dají vyhrát takové peníze.

Musím se přiznat, že jsem si peníze ještě nebyla vyzvednout, trochu se bojím, že jsem se vážně špatně podívala nebo že tam bude nějaký háček. Navíc je mi jasné, že mi takovou částku v trafice rozhodně nevyplatí. Počkám raději do nového roku, aby se mi to uleželo v hlavě a taky se musím rozhodnout, co s penězi udělám. Ráda bych si něco nechala, přispěla na dobrou věc a taky si chci udělat radost. Ale nechci to zakřiknout, když ty peníze stále nemám v ruce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz