Hlavní obsah
Umění a zábava

Ve slabší chvilce se přiznal, že ho vzrušuje moje máma. Nemůžu na to přestat myslet

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Udělali jsme si s přítelem hezký večer a vypili pár skleniček. Došlo na upřímnost a upřímně bych na ten večer nejradši zapomněla.

Článek

Můj přítel je typ člověka, který moc neprojevuje emoce a nemluví o tom, co cítí. Už jsem si na to zvykla, ale v minulosti jsem mu to často vyčítala, protože já naopak vyjadřuji emoce dost a potřebuji to cítit i od mé polovičky. Jenže už jsme spolu několik let a člověk se přizpůsobí.

Jednou za čas se mi ho povede zlomit, ale pomůže jen alkohol. Jakmile se trochu napije, dokáže se uvolnit a odvázat a bavit se o citlivějších tématech.

Zrovna jsem se jeden večer rozhodla, že si otevřeme lahvinku a uděláme si hezký „blízký“ večer. Už jsem cítila, že je uvolněný, protože mluvil o nás dvou, zmiňoval, jak by se mu líbila naše společná budoucnost a zabrouzdali jsme i do intimní oblasti. Mluvili jsme o tom, co bychom chtěli zkusit, a když začal mluvit přítel, málem jsem se zadusila alkoholem.

Najednou totiž vyslovil přání, u kterého mě polil pot. Řekl mi totiž, že ho vzrušuje moje máma a že představa společné chvilky v posteli ho dokáže rozpálit doběla. Najednou jako bych vystřízlivěla a koukala jsem na něj jako blázen. Asi si neuvědomil, co mi právě řekl. Byla jsem z toho totálně zmatená a přiznám se, že i dost znechucená.

Vybavila jsem si všechny ty chvíle, kdy se s mojí mámou smáli a viděla jsem, že si rozumí. Samozřejmě mě to vždycky těšilo a byla jsem za to ráda, ale teď jsem v tom viděla něco víc.

Ten večer jsem mu řekla, že jsem unavená a že jdu spát. Přišel za hodinu, hned usnul a ráno si údajně nic nepamatoval. Nevím, jestli mu mám věřit, protože jsme toho zase tolik nevypili. Možná mi prozradil něco, co fakt nechtěl.

Od té doby děláme, že nic a ani jednu jsme spolu nespali. Nějak nechci.. Nevím, co mám dělat. Vůbec. Aktuálně jsem zralá na rozchod.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz