Hlavní obsah
Lidé a společnost

Viděla jsem dědu s babičkou ve velmi choulostivé situaci. Nemůžu ten pohled dostat z hlavy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Karolína má dědečka, který ji, když byla malá, vyprávěl strašidelné příběhy a má k němu velmi blízko. Babička jí zase vaří samé dobroty. Každý rok za nimi jezdí na týden na chalupu, ale tentokrát zažila situaci, kterou by nejradši vymazala.

Článek

Každoročně se těším na týden u babičky a dědy, protože mě rozmazlují, vykrmují a chodíme spolu na houby. Děda mi pak vypráví příběhy a připomíná mi tím dětství.

Měla jsem přijet na začátku srpna, ale rozhodla jsem se, že je překvapím a přijedu o den dřív. Říkala jsem si, že budou určitě rádi, ale nějak mě nenapadlo, že to není dobrý nápad. Nasedla jsem ráno na vlak a přijela kolem desáté. K prarodičům na chalupu je to ještě asi kilometr pěšky, tak jsem si udělala hezkou procházku.

Už jsem se blížila, vidím chaloupku a pootevřené okno. Nikdo nebyl venku, tak si říkám, že babička určitě vaří oběd a děda někde obchází svůj rajón. Ne, oba byli v chalupě a babička rozhodně nevařila.

Přiblížila jsem se k oknu a nakoukla, nemohla jsem uvěřit, co právě vidím! Děda sedí na židli, babička naproti němu, oba jsou nazí. On se uspokojuje a ona na něj kouká. Jen když to píšu, zvedá se mi žaludek. Nejde o to, že jsou staří, nedělám si iluze, ale nějak si je dva pamatuji jinak, nechci si ani představovat, co spolu dělají, nebo nedělají a tohle bylo opravdu divné. Ještě že mě neviděli v tom okně! To by snad bylo ještě horší.

Rychle jsem utekla do lesa a tam byla asi hodinu. Pak jsem se odhodlala babičce zavolat, že přijedu dřív, aby s tím počítala a že jsem už skoro tam. Byla úplně normální a těšila se. Já už moc ne.

Týden jsem přetrpěla, ale nemohla jsem se dočkat dne, kdy pojedu domů, nemohla jsem z hlavy vyhnat ten pohled. Ach jo, to se nemělo stát, jsem naštvaná sama na sebe, že jsem měla ten hrozný nápad jet dřív. Už to nikdy neudělám.

Autor: Karolína

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz