Hlavní obsah
Názory a úvahy

Vyhledávám dovolenkové destinace, kam nejezdí důchodci. Rozmazlené děti jsou na druhém místě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Miluji cestování po celém světě, ale nesnáším, když mě na cestách otravují důchodci. A děti.

Článek

Nudní důchodci

Na začátek je třeba říct, že respektuji všechny, ale přiznám se, že mě na cestách vytáčejí dvě skupiny lidí. Tou první jsou důchodci, kteří samozřejmě také mají právo na cestování, ale jsou strašně pomalí. Zdržují a je s nimi nuda. Navíc koukat se na jejich padající protézy je někdy nad moje síly. Možná mi teď namítnete, že jednou budu v jejich kůži a budu úplně stejná. Ano, to je pravda, ale aktuálně se v takové situaci nenacházím, takže je taková poznámka zbytečná.

Nebojte se, důchodcům nenadávám jako většina mladých, rozhodně jim nic nevyčítám, jen zkrátka vyhledávám místa, kde nejsou, protože mi nevyhovuje jejich přítomnost. Tady v Česku se tomu samozřejmě nedá vyhnout a vlastně mi ani tolik nevadí. Ale své cesty mám specificky naplánované a nechci si je nechat ovlivnit něčím, co mi nesedí.

Právě proto si vybírám destinace, kde důchodci nejsou. Možná si teď řeknete, že jsou všude, ale ne, nejsou. Třeba na takové Ibize v party hotelech najdete důchodců pomálu. A nebo tam jsou ti, kteří jsou aktivní, nikoliv nudní a takoví mi nevadí.

Pokud chci jet někam, kde je pravděpodobné, že tam staří lidé budou, připravím se na to dopředu a smířím se s tím. Je to se mnou ale tak, že se nerada přizpůsobuji, což je sice špatná vlastnost, ale mám ji. Uvědomuji si to, ale pokud s tím jde něco dělat a já můžu jet tam, kde budu spokojená, proč ne.

Ukřičené ratolesti

Rozmazlené a rozjívené děti patří hned za důchodce. Nevadí mi všechny děti, ale ty, které jsou nevychované, jejich rodiče je nechají dělat všechno, co se jim zachce, a ty, které zbytečně nahlas křičí. Ano, vím, jsou to děti a já jsem byla pravděpodobně stejně hlasitá, ale prostě mi to vadí. Narušuje to můj klid a na jednu stranu vím, že i rodiny s dětmi chtějí jet na dovolenou a ne každé dítě lze tak rychle utišit, ale kolikrát se o to rodiče ani nesnaží. Je mi to někdy silně nepříjemné, proto vyhledávám hotely jen pro dospělé.

Poznámka: Článek je tvořen osobními a subjektivními myšlenkami autorky, se kterými se nemusíte ztotožnit. Pokud se mnou souhlasíte, či nikoliv, vyjádřete, prosím, SLUŠNĚ, svůj názor v komentářích. Pokud to slušně neumíte, raději žádný nepište.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz