Hlavní obsah
Krása a fitness

Zkusila jsem vlasový peeling a nemůžu uvěřit tomu, jak krásné vlasy díky tomu mám

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Tělový peeling asi všichni známe, ale takový vlasový peeling pro mě byla novinka, kterou jsem musela vyzkoušet. A je to objev roku!

Článek

Když jsem v drogerii procházela oddělení s produkty na vlasy, zaujal mě jeden s názvem „vlasový peeling“. Říkala jsem si, co to asi je. Po detailnějším zkoumání jsem zjistila, že je to jemný scrub, který dokáže do hloubky čistit vlasovou pokožku a zbavovat ji nečistot. Ovlivňuje pak i kvalitu vlasů.

Už nikdy mastné a zplihlé vlasy, pokožka bez svědění a lupů jako bonus

Samozřejmě jsem si to koupila a cestou domů jsem litovala, že jsem určitě zase vyhodila 250 Kč, protože to dvakrát zkusím, nenadchne mě to a dál to bude celý rok ležet na poličce v koupelně. To jsem se ale šeredně spletla. Vůbec jsem nečekala, že se vlasový peeling stane mým oblíbeným produktem, bez kterého nedám ani ránu.

Abyste byli v obraze, měla jsem vždy jemné a zplihlé vlasy a nevím proč, vždy byly po umytí mastné. Nebylo to tím, že bych si je špatně myla nebo že bych používala nevyhovující šampon či příliš přípravků. Zkusila jsem vše a nic nezabralo.

Nakonec jsem díky peelingu zjistila, že chyba byla v tom, že se málo starám o vlasovou pokožku. Trpěla jsem lupy a svěděním, což mě samozřejmě omezovalo.

Zázrak

Použití bylo snadné a příjemné. Vzala jsem množství produktu o velikosti vlašského oříšku a po namočení vlasů jsem po dobu asi pěti minut jemně masírovala pokožku hlavy. Následoval šampon a kondicionér jako vždy. Vlasy jsem následně vysušila, nanesla olejíček a vyfénovala. Pak jsem použila jsem žehličku, což byl vždy kámen úrazu.

Od té doby, co používám peeling na vlasovou pokožku před každým mytím, mám nádherné vlasy! Nemastí se, vydrží déle čisté a ta pokožka! Je krásně čistá, nemám lupy a rozhodně nic nesvědí. Peeling už nedám z ruky! Vyzkoušejte taky a přesvědčte se.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Peeling
Mastné vlasy
Žehlička na vlasy
Přípravky na vlasy

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz