Hlavní obsah

Vtipy o moravských politicích a i jiných zlodějích

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije líp..... i v politice, přece.

Článek

Splněné sny

Říká poslanec z Brna - venkova

Když jsem byl dítě, celé noci jsem se modlil, aby mi Bůh seslal alespoň tisícovku.
Pak jsem pochopil, že takhle Bůh nepracuje. Tak jsem si mnoho tisíc nakradl a požádal ho o odpuštění.

--------------------------

Mezitím v Olomouci u soudu

Soudce se ptá obžalovaného: „Pane obžalovaný, odehrály se pletichy při zadávání veřejných zakázek tak, jak ho popsala státní zástupkně ?“


„Ne, ale musím říct, že ta metoda také vůbec není k zahození, to zkusíme příště.“

-----------------------------------------

Zpráva ze zemědělské výstavy z jihomoravské vesnice :

„Pozdním příchodem pana ministra konečně začala přehlídka dobytka.“

-------------------------------

Majetkové přiznání:


"Pane senátore, odkud berete tolik peněz?"
„Ze stolu doma v kuchyni.“
"A kdo je tam dává?"

„Moje žena.“
"A vaše žena je má odkud?"
„Ode mne.“
„A vy je berete kde?"
“ Pane redaktore, již jsem Vám transparentně přece říkal, že z kuchyňského stolu.“

-------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz