Hlavní obsah

Vtipy o Moravácích a Moravě!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Su z Moravy - ale umím si udělat legraci i sám ze sebe - nejenom z jiných.

Článek

Víte, kdo jsou Moraváci?
Tož to jsou líní Slováci, co nedošli do Čech.

-------------------------------------

Reportér TV Prima se ptá na pražské ulici náhodného chlapíka: „Víte, že alkohol zabije ročně přes pět tisíc Čechů?“


Chlapík: „Mě to nezajímá. Já su Moravák!“

-----------------------------------------

Sejdou se Američan a Moravák a sázejí se, kdo dřív postaví dům.
Za půl roku SMSkuje Amík : „Ještě maximálně čtrnáct dní a jsem hotov!“


Moravák odpovídá: „Ještě vyplním čtrnáct formulářů pro úřady a banky a jsem také hotov a můžu začít stavět!“

--------------------------------------

Říká pan David Mc. Svačina kamarádovi z Blanska:

Já jsem napůl Moravák a napůl Skot.

????

Prostě kámošu, jedna moje půlka chce pořád pít a ta druhá za to nechce platit.

Anketa

Vtipy o Moravácích
Miluji
100 %
Nesnáším
0 %
Nevím
0 %
Nemám smysl pro humor. Nesnáším úplně všechny vtipy.
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 6 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz