Hlavní obsah

Vtipy o pražských seniorech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije lépe - i v matičce stověžaté. Vtipy o pražských seniorech a seniorkách.

Článek

Babičce v pražských Řeporyjích ukradli před obchodem kolo a tak tam teď sedí a naříká.

Kolemjdoucí starosta se jí ptá: „A volala jste na policii?“

„Volala.“ „No, a co vám tam řekli?“

„Že oni to nebyli.“

----------------------------------------------------------

Mezitím v Dejvicích.....

Kájo, moje babička ve svých šedesáti pěti začala chodit každý den alespoň pět kilometrů.

- Jindro to nic není. Náš děda začal v sedmdesáti chodit každý den deset kilometrů. Dneska je mu osmdesát devět a my nevíme, kde je!

---------------------------------------

Mezitím na Pařížské…

Stojí chudý staropražský důchodce před výlohou obuvi a říká si: „Je to pravda, že móda se vrací, před šedesáti pěti lety jsem chodil bos a teď budu chodit zase.“

-----------------------------------------

Mezitím v Libni

Tři babičky pletou v parku u Libeňského zámku.

První nesměle říká: „doufám, že to bude holčička, mám jen červenou vlnu.“

Druhá seniorka: „Doufám, že budeme mít kluka, mám modrou vlnu.“

Třetí s hrabalovskou poetikou - :"Doufám, že to bude mrzák, nějak se mi nepovedl rukáv…"

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz