Hlavní obsah
Lidé a společnost

Prý musím DÁT své fotky neziskovce, fotoreportáž ze ŠumpeRunu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lenka Hoffmannová

Konal se již pátý ročník běžeckého závodu ulicemi Šumperka.

Běžecké závody oživily šumperské babí léto, zahrnovaly také dobročinnou aktivitu.

Článek

Závody běžely stovky nejen obyvatel Šumperka, včetně malých dětí po seniorů. Jeden okruh městem obnášel běh v délce 3,3 kilometrů.

Foto: Lenka Hoffmannová

Běžela také družstva, vládla přátelská atmosféra a sportovní duch.

Foto: Lenka Hoffmannová

Moderátorem byl letos poprvé herec a performer, rodák ze Šumperka, Hanny Firla.

Foto: Lenka Hoffmannová

Odměnou závodníkům byla hromada vitamínů, také zdravý těstovinový salát.

Foto: Lenka Hoffmannová

Jeden ze sponzorů SumpeRunu Nemocnice Šumperk připravila ji mizdravotní testování a zajímavé aktivity. Nechala jsem si unikátním přístrojem změřit špeky na svém těle, dopadlo to naštěstí celkem dobře.

Foto: Lenka Hoffmannová

Holčička byla nadšená, vhodila míč za pomocí tatínka do basketbalového koše, možná příští sportovkyně.

Foto: Lenka Hoffmannová

Tady také vládl čilý ruch, děti hopsaly s nadšením se svými kamarády.

Foto: Lenka Hoffmannová

Hromada plyšáků, bylo je možno zakoupit na podporu Šimonka na vozíku.

Stánek neziskovky Děti Dětem a běžci, kteří se rozhodli podpořit chlapce a udělat jeho den nezapomenutelný, povedlo se. Parta běžců okolo něj si užila radost z pohybu a pomoci dobré věci.

V tomto závodu odstartovalo cca 15 běžců v tričkách Děti Dětem na podporu Šimonka, na trase jim lidé tleskali, povzbuzovali.

Generální sponzor Děti Dětem Lukáš Kubíček za pomoci Šimonka dotlačil vyčerpaného šéfa neziskovky do cíle, šek v hodnotě 21.523,- korun českých pro Šimonka byl nádherným závěrem sobotního odpoledne.

Foto: Lenka Hoffmannová

Šumperská radnice po nedávné rekonstrukci vylepšená sloužila jako zázemí pro účastníky závodů.

Foto: Lenka Hoffmannová

Parta Děti Dětem doprovázející na trati Šimonka.

„Vy nás nebudete fotit,“ šermuje mi před fotoaparátem rukama šéf neziskovky, „v Bohdíkově jste nám odmítla dát fotky,“ rozhořčeně reaguje na moje focení tentýž muž.

Trochu mě to pobaví, venku můžu fotit co chci, v tom mi pán nemůže zabránit, takže vznikla tahle fotka. V Bohdíkově mi oznámil, že jim mám poslat své fotky, což jsem komentovala odmítnutím: „Budete mít můj článek s mými fotkami,“ informuji.

Jen informace pro šéfa této neziskovky: firmy a lidé, kteří fotí, natáčí, píší, informují veřejně o aktivitách různých organizací, samozřejmě ve své režii, jsou v jejich materiálech označení jako mediální partneři. Tak se těším, kdy mě tam začnou uvádět poté, co už o nich píšu v druhém článku.

Foto: Lenka Hoffmannová

Kluci po dokončení závodu odpočívají a čekají na vyhodnocení.

Foto: Lenka Hoffmannová

Jedno z družstev se fotí na historickém schodišti šumperské radnice.

Foto: Lenka Hoffmannová

Tady se mi pěkně sešly barvičky, jak se vám líbí?

Foto: Lenka Hoffmannová

Společný start závodu jedné z kategorií v rohu Náměstí Míru.

Foto: Lenka Hoffmannová

Šimonek se svým psem a doprovodem se vydává na závod městem.

Foto: Lenka Hoffmannová

Do cíle dobíhají závodníci poměrně svěží, i když 3,3 kilometrů v horkém dni běžet není jen tak.

Foto: Lenka Hoffmannová

V cíli každému pověsí na krk medaili.

Foto: Lenka Hoffmannová

„Copak jsem to dostala?“ prohlíží si paní medaili.

Foto: Lenka Hoffmannová

Šimonek v cíli s pomocí generálního sponzora Děti Dětem tlačí znaveného šéfa stejnojmenné neziskovky. Příští rok se u radnice určitě závodníci a organizátoři setkají znovu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz