Hlavní obsah
Názory a úvahy

Balík do ruky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lenuška

Česká pošta - Balík do ruky

Článek

Článek bude velmi krátký, jen to prostě musím sdílet. Dnes jsem šla na stránky České pošty, abych si spočítala cenu balíku, který potřebuji poslat. Vyšla mi neskutečně vysoká cena (téměř 400 Kč), s tím jsem ale počítala, už jsem si na tyto šílené ceny zvykla, ale co mě opravdu překvapilo, byl komentář pod ní:

Balík Do ruky

„Unikátní služba umožňující doručení zásilky přímo na zvolenou adresu.“

Kdopak dělal webové stránky České poště? Nezdá se mi, že doručení na adresu bych měla brát jako unikátní záležitost. Nebo snad ano? Smála jsem se vážně dlouho…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám