Hlavní obsah
Internet a technologie

Jak by měla vypadat dobrá prodejní stránka (vaší akce)?

Foto: Lucka Tongelová

V dnešním článku se podíváme na to, jak by měla vypadat dobrá stránka události, která přesvědčí návštěvníka k nákupu vstupenky. Není to jednoduché, ale určitě se vyplatí nad tím víc zauvažovat!

Článek

Dnes jsem se rozhodla pořešit to, jak by měla vypadat dobrá prodejní domovská stránka. Jistě, ne všichni web máme, ale může to být škoda: Vlastní web je skvělé místo pro budování značky, informování fanoušků i sbírání dat o návštěvnících.

A pokud máte web, který jste dělali před několika lety, prosím prosím, upravte si ho.🙏

Jak na strukturu vaší domovské stránky?

1. Hlavní nadpis v pár slovech vystihující, co pro návštěvníka přinese.

Keramika pro nekreativce

2. Dovysvětlující podnadpis. 1-2 věty, které pochopí i 7leté dítě.

Techniky keramiky, které zvládne i vaše levá ruka.

3. Bližší vysvětlení nabídky v bodech, odrážkách. Čte se to snáze než text v delších odstavcích.👀

4. Obrázky, videa, grafika doplňující text a ukazující vaši práci. Je lepší využít vaše vlastní fotky než obrázky z fotobanek, které působí uměle a nepřirozeně.

5. Tlačítka:

  • Pokud je vaše stránka delší, přidejte jich na web víc.
  • Tlačítko by mělo říkat, co po návštěvníkovi chcete. Jaký je jeho další krok?
  • Nekombinujte jich více a ujasněte si jeden cíl, ke kterému chcete člověka přimět.
  • Psaní v 1.osobě zvyšuje procento kliknutí
  • Rezervuji si místo / Chci svou vstupenku / Zajímá mě to
  • Musí být opravdu jednoduché daný cíl provést. Pokud je to nákup vstupenky, udělejte to opravdu co nejrychlejší a nejjednodušší si ji koupit.
  • Vidíte, jak je snazší číst text, když je v odrážkách?

6. Reference, feedback pro přesvědčení pochybovačů. Pokud uvidí, že vaše akce baví další lidi, snáze si vstupenku koupí.✔️

7. FAQs - Často kladené otázky, kde lidem zodpovíte na případné dotazy z jejich strany. Zkuste se obout do jejich bot a zeptat se sami sebe, co by vás nejvíc zajímalo. Zodpovězte i ty nejzákladnější dotazy.

A co samotný obsah a design?✒️

1. Pište krátce a srozumitelně. Vyznačte důležitá slova tučným písmem.

2. Na vrchní části webu chcete co nejvíce zaujmout a níž už návštěvníka jen dopostrčit a přesvědčit.

3. Pište o výhodách pro návštěvníka, ne o sobě. Musí pochopit, proč je pro něj vaše vstupenka nezbytná.😇

4. Používejte čísla a vytvořte lehký časový nátlak1. vlna končí zítra / Posledních 5 míst / 0:3:28 do uzavření registrace⏳

5. Nepřehánějte to s barvami a design prvky, stačí 2-3 barvy a 1-2 fonty.

6. Optimalizujte pro mobil a nastavte vše tak, aby se to na mobilu zobrazovalo krásně.📱

Ukázky a inspirace😎

Podívejte se na šablony od Canvy, která taky rovnou nabízí tvorbu webu skrze jejich nástroj. Šablon je tam opravdu plno a můžete je využít pro vlastní (již vytvořenou doménu), nebo si udělat novou díky nim.

Tak doufám, že se díky tomuto článku cítíte při tvorbě vašeho webu víc „v kramflecích“ a prodáte tak díky němu více lístků.

Organizátorům zdar!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám