Hlavní obsah
Umění a zábava

Konečně upřímná reklama na Českou poštu: Nejkrásnější na balíku je čekání na něj

Foto: romeosessions/Pixabay

Jednou z nejznámějších reklam je bezpochyby ta na Kofolu – velký zahnutý zuby nahoru zná snad každý. Nyní si ale myslím, že přichází její velká konkurence – upřímná reklama na Českou poštu Vladimíra Špičky totiž válcuje internet.

Článek

O tom, že je Česká pošta dlouhodobě vystavena kritice z důvodu opožděného dodání balíků či vhození lístku o nezastižení adresáta do schránky, aniž by se doručovatel pokusil zazvonit, se hovoří již dlouhou dobu. A právě této přetřásané tematiky využil režisér Vladimír Špička.

Antireklama na Českou poštu se šíří jako lavina

Vladimír Špička hned na úvod reklamy ve svém videu říká: „Upřímná reklama na Českou poštu. Dal jsem dohromady skvělé herce. Postavili jsme umělou poštovní přepážku a natočili to, co právě uvidíte. Doufám, že video sjednotí národ.“ Spojil se s Klárou Suchou, Nikolou Orozovičem a Eliášem Jeřábkem a natočili reklamu, která doslova boří internet.

Zakomponoval do ní totiž všechny prohřešky, kterými se Česká pošta tak nechvalně proslavila. Hlášky, jako „nejkrásnější na balíku je čekání na něj“ nebo „kdo nečeká, není Čech“ se rozhodně brzy stanou virálními. Nad reklamou se baví nejen diváci a návštěvníci sociálních sítí a zdá se, že se Vladimíru Špičkovi povedl jeho záměr – sjednotit národ.

Pozitivní odezva přišla i ze strany České pošty

S humorem tuto reklamu přijala i strana kritizovaná, tedy Česká pošta. Ta ji dokonce sdílela na sociálních sítí a dodala k ní úsměvný post: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“

Tak uvidíme, kolik zhlédnutí nakonec reklama bude mít a zda dosáhne takové úspěšnosti, jako holčička z Kofoly.

Anketa

Jak se vám reklama líbí?
Je skvělá, pobavil/a jsem se.
100 %
Mám neutrální postoj.
0 %
Není špatná, ale nijak nevyniká.
0 %
Nelíbí se mi.
0 %
Je mi to jedno.
0 %
Celkem hlasovalo 21 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz