Článek
O tom, že je Česká pošta dlouhodobě vystavena kritice z důvodu opožděného dodání balíků či vhození lístku o nezastižení adresáta do schránky, aniž by se doručovatel pokusil zazvonit, se hovoří již dlouhou dobu. A právě této přetřásané tematiky využil režisér Vladimír Špička.
Antireklama na Českou poštu se šíří jako lavina
Vladimír Špička hned na úvod reklamy ve svém videu říká: „Upřímná reklama na Českou poštu. Dal jsem dohromady skvělé herce. Postavili jsme umělou poštovní přepážku a natočili to, co právě uvidíte. Doufám, že video sjednotí národ.“ Spojil se s Klárou Suchou, Nikolou Orozovičem a Eliášem Jeřábkem a natočili reklamu, která doslova boří internet.
Zakomponoval do ní totiž všechny prohřešky, kterými se Česká pošta tak nechvalně proslavila. Hlášky, jako „nejkrásnější na balíku je čekání na něj“ nebo „kdo nečeká, není Čech“ se rozhodně brzy stanou virálními. Nad reklamou se baví nejen diváci a návštěvníci sociálních sítí a zdá se, že se Vladimíru Špičkovi povedl jeho záměr – sjednotit národ.
Posted by V L A D I M I R | Režisér on Wednesday, January 15, 2025
Pozitivní odezva přišla i ze strany České pošty
S humorem tuto reklamu přijala i strana kritizovaná, tedy Česká pošta. Ta ji dokonce sdílela na sociálních sítí a dodala k ní úsměvný post: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“
Tak uvidíme, kolik zhlédnutí nakonec reklama bude mít a zda dosáhne takové úspěšnosti, jako holčička z Kofoly.
Anketa
Zdroje: novinky.cz, idnes.cz, vladimir_spicka