Článek
Když je na trhu AEW Fight Forever, vzbudilo to ve mně nostalgii po dalších skvělých Yukeových hrách, které nesouvisejí s WWE 2K na GameCube, a jednou z nejlepších z celé řady i o dvacet let později je WrestleMania XIX na GC. Navazovala na WM X8 z roku uvedení na trh, která byla limitovanou hrou, ale jejím cílem bylo být odvážným svým designem v mnoha ohledech, které od té doby nebyly sledovány, což z ní činí ještě působivější vydání ve zpětném pohledu.
Zatímco většina her WWE v té době měla plně vyjádřenou kinematografii, XIX ne a místo toho šel s jednodušším příběhem, který byl schopen jít do absurdnějších směrů, aniž by byl omezován tím, že by lidé říkali repliky a dělali to ještě absurdnější. Cílem je zachránit Stephanie McMahonovou a tento spletitý příběh zahrnuje shazování stavebních dělníků z lešení, rozbíjení věcí v nákupním centru a rozbíjení aut na parkovišti a také procházení překážkových drah pomocí mechaniků pro houpání lana.
Je to naprosto absurdní tím nejlepším způsobem, protože „Revenge Mode“ umožňuje, aby se příběh ubíral podivnými směry a zároveň rozšiřuje herní mechanismy způsoby, které se hodí pro profesionální wrestling. Překonání režimu odemyká etapy pro různé účely, což umožňuje věci, jako jsou rvačky na parkovištích, zápasy na lešení a zápasy v trojpodlažní kleci v jednotlivcích, ve třech nebo ve čtyřech. To vše jsou režimy, které umožňují, aby byla hra dodnes znovu hratelná, spolu s velkým důrazem na detaily způsoby, na které se nyní příliš nezaměřuje.
Jedna skvělá věc na nastavení rvačky na parkovišti je, že můžete udělat jakýkoli přesun na auto buď na vrchu vozidla, nebo v mnoha případech ze země do auta – pokud tedy chcete, aby se Brock Lesnar postavil Hulku Hoganovi a udeřit břicho do břicha nebo hodit německý suplex do vozidla, můžete. Stejný princip platí pro věci, jako je házení lidí z úrovně země buď do oblasti horního pódia, nebo přes stůl pro hlasatele. Yuke’s byl ovlivněn motorem Aki mnoha způsoby, protože princip, že celá oblast je logickou oblastí boje, je zachován a rozšířen
Můžete někoho udeřit do cely třikrát, aby se prorazil, a na rozdíl od dnešních her můžete provádět skoky z horní části cely do ringu nebo na oznamovací stůl. Hráči mohou k průchodu buňkou použít jakýkoli střemhlavý útok, a to platí i pro běžné stoly, i když vypadají nemotorně, protože stoly po rozbití jen létají. Zbraně mají lehké a těžké údery spolu s drapákem s nastavitelným slotem pro věci, jako je pár výstřelů ze židle, DDT na židli nebo drtič hrdla židle spolu s pohyby, které lze provádět také na zbraních.
Mít provizorní zápas na lešení je taková pecka, protože to žádná hra ani dnes nemá, kromě Pro Wrestling X na PC a tady je to velká bojová plocha, se kterou se dá pracovat. Při pravidelném zápase na lešení v profesionálním zápase byla plocha vždy malá, dokonce i ve věcech, jako je varianta TNA Elevation X, která měla větší plochu pro práci. Tady je to velká kovová deska, na kterou se dá chodit a běhat vedle a za útoky lana, můžete dělat cokoli a pak jen odhazovat nepřátele stranou. Stejný princip platí pro třípatrovou klec, která také využívá mechaniku houpačky lana k nabrání výšky v celé konstrukci.
Ve spodní části je velká klec a každá úroveň klece kromě horní části pyramidy se čtvercovou základnou má rozbitné oblasti, kterými můžete buď někoho prohodit, nebo na něj zaútočit dostatečnou silou při běžícím útoku. Díky této úrovni flexibility se každý zápas pomocí struktury cítí jinak a to platí i pro prostředí nákupního centra, kde můžete pracovat s věcmi, jako jsou fontány a skleněné tabule. Je šílené pomyslet na to, jak velká rozmanitost je ve hře k dispozici vzhledem k jejímu věku, a ukazuje to, jak se může vyplatit vytvoření zážitku, který hráčům poskytne co nejvíce možností namísto omezenějšího přístupu se zdí.
Seznam je jedním z nejlepších v herní historii právě díky časovému rámci roku 2003, kdy jste měli v mixu spoustu legend a nyní i novodobé legendy zároveň. Takže můžete mít Batistu vs. Goldberga, Hogana vs. Randyho Ortona a dokonce můžete mít alternativní oblečení, se kterým můžete pracovat pro každého hráče ve hře, a všechny z velké části vypadají realisticky, než když Orton má nějaké vybavení OVW místo jeho věcí WWE. Všechny vchody jsou fantastické a věci jako pyro využívají rozšířeného zaměření na zvukový design s hlasitými, dunivými efekty používanými spolu s realistickými animacemi vchodu. Míchání zvuku pro témata je také skvělé, protože „Voodoo Child“ pro Hogana se používá spolu s věcmi, jako je jeho péřové boa, roztrhané košile a fanoušci fandí, aby to všechno znělo správně. Je to skvěle vypadající a znějící hra a její hratelnost vydržela pozoruhodně přes dvacet let. Je to povinnost pro fanoušky wrestlingu a jeden z nejlepších wrestlingových zážitků pro fanoušky tvrdých zápasů díky rozmanitosti zbraní a všestrannosti režimů.