Hlavní obsah
Názory a úvahy

Tak jak to máte vy?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Všimla jsem si možnosti napsat na Seznam. Chodím na něj každý den: jsem čtenářem, ráda čtu knihy a vždy jsem měla v hlavě takovou myšlenku, zda bych dokázala něco napsat.

Článek

Ráda pročítám i diskuze, často se zasměji a někdy také reaguji. Někdy mne ale vyděsí názory některých lidí - a to je důvod, proč mi trvalo tak dlouho rozhoupat se.

My, Češi, jsme národ, který rád posuzuje a odsuzuje. Často nemáme dostatek informací a ani nevíme, jak se co stalo, ale to nevadí - říkám si, kde se to v nás bere? Proč tolik zloby a nenávisti? Potřebujeme si jen vybít svou zlost? Máme nízké sebevědomí?

Říkáme si snad „Jo! Teď mu to napíšu, ukážu mu a zkazím mu den!?“

Je zajímavé sledovat ten nepoměr - na jedné straně pobláznění sluníčkáři, na straně druhé - nenávist a zášť.

Ptám se sama sebe, zda jsme opravdu tak zlí, nebo je to jen následek doby, kdy máme určitou anonymitu - nikdo nevidí, jak si doma cvakáme a občas si s někým anonymně popovídat, může být fajn.

Jak vlastně vy trávíte svůj volný čas? Odpovězte si upřímně. Kolik času zabere čtení článků, které s vámi hnou, přestože se valná většina nezakládá na pravdě? Kolik času vám vezmou sociální sítě? Žijete aktivně nebo své volno trávíte tupým zíráním na krátká videa, kterých jsou tisíce a natáčí je každý nýmand? Není lepší vyjít ven, usmívat se a radovat se z maličkostí?

Přeji Vám krásné dny, ať se Vám daří, smějte se a užívejte si. Život je krátký a má rád překvapení. Věřte mi, že já rozhodně sluníčkář nejsem, přesto si uvědomuji, že žít s úsměvem je tak nějak … snazší. Pokud ne pro Vás, určitě minimálně pro Vaše okolí.

Mějte se fajn.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám