Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zahájení LOH2024, bylo dehonestací křesťanství. Proboha, proč?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Poslední večeře v klasické formě

Na letošní Olympiádu v Paříži, jsem se opravdu těšil. Mám rád sport všeobecně a k zemi Galů mám krásné vzpomínky. Velkou část naší svatební cesty jsme strávili s Emou právě ve Francii.

Článek
Foto: Roman Hráč, Pixabay

Olympijské kruhy při západu slunce

O to víc jsem se těšil, jak to ti Frantíci pojmou, jaká velkolepá událost to bude. No, některé věci se prostě nepovedly. Nějaká část byla dost špatná práce organizačního týmu, který chystal tento den. O špatně předtočených záběrech s olympijským ohněm se tu rozepisovat nebudu.

Lodě se mně osobně líbily, nevadilo mi to. Stejně tak tolik médii propíraná kolekce pro české sportovce. Ano, bylo to netradiční. Ano, není to pro každého. Copak, do reprezentace se každý, dostane? Pro módního návrháře Jana Černého to byla obrovská příležitost, ukázat, co umí. Proč se mu této pocty dostalo. V českých luzích a hájích se mu příliš pochopení a podpory z davu nedostalo. Mezinárodní olympijský výbor, má ovšem jiný názor. Díky inovativnímu přístupu mladého návrháře se česká kolekce dostala do sedmičky nejlepších, které vybral sám MOV! V mecce módy! To je přece další obrovský úspěch, pro naši malou zemi. Ví to, nebo zajímá toto Pepu z Horní dolní, který kritizuje, jak to vypadá hnusně? Pochybuju! U nás je hlavní poplivat cizí úspěch, aby ten náš mizerný život, vypadal líp. A za to se stydím!

Ale za co by se měli stydět ve Francii, je to, co nechali předvést komunitu LGBTQ+! Zahajující ceremoniál je pro každou zemi, které se dostane té cti, že může pořádat Olympiádu, příležitost představit se. Chápu, že tato skupina má právě v Paříži velké zastoupení. Nechápu ale, že zrovna Francie dovolila dehonestaci Poslední večeře. Já sám nejsem pokřtěný, nepovažuju se za křesťana. Myslím si ale, že TOTO bylo opravdu přes čáru. Přes všechny! Hlásají mír a lásku pro všechny, ale to co předvedli, to je prostě nechutné. Copak to neprošlo nějakou cenzurou? Představte si, že s nadšením poprvé sledujete takovou sportovní událost se svým potomkem. A pak přijde toto!

Víte, důvod proč jsem začal psát tento blog - tak se to tu nazývá, je plno příběhů, které mám v hlavě od různých známých, neznámých i přátel. A naše miminko, které brzy přijde na svět. Chtěl jsem i nějakou zpětnou vazbu v komentářích. A taky jsem chtěl, aby si to třeba jednou přečetla. Jaký měl táta pohled na svět, když byl mladý.

Takže vám děkuju, kdo si to přečetl až sem. A přál bych si, aby moje příspěvky přinesly každému něco. Někomu pobavení, někomu pocit že má stejný názor na věc. Někomu snad pomůže i to, že není sám kdo zažil stejný věci. Jen takový zamyšlení na závěr.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz