Hlavní obsah

Začali jsme O Ničem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: MIchael Rada

Když mi bylo před týdnem poprvé nabídnuto, abych pro publikaci svých článků použil platformu MEDIUM.SEZNAM nebránil jsem se, nepíši pro peníze, ale proto, abych mohl sdílet. Jak jsem zjistil jde to, ale dře to.

Článek

Své myšlenky jsem začal systémově psát 20. Listoadu 1989 a od té doby jsem již nikdy nepřestal. Mé zápisky mají různou podobu, články, básně, blogy, jedno však mají společné, jsou psány bez cenzury, navíc na aktuální témata, což jak se ukázalo narazilo v minulosti na limity publikačních platforem, které nabízeli svobodu stejně jako seznam

  • Nejdříve to byl server NOTEBOOKY.CZ (již neexistuje)
  • Palmserver (existuje jen ve velmi omezené podobě)
  • MAGEO, MAMEDIA ( přetvořený, nepoužitený)
  • iDNES (cenzurovaný)
  • Parlamentní Listy (cenzurovaný)
  • MEDIUM.COM (funkční, bez cenzury)
  • POETIZER.COM (funkční, omezený jen formou)

Do výčtu nedávám sociální sítě, protože ty mají svá pravidla

V akždém případě, když příšla nabídka seznamu, sešla se s novým formátem rozhovorů O NIČEM, které jsem začal realizovat a dnes proběhl další a tak jich je již dvanáct do tuctu. Není jistě náhodou, že mým dnešním hostem byl člověk, který práci se slovy věnoval celý svůj žovot a činil tak stejně jako jeho tatínek.

Pro ty, kdo mého hosta neznají doporučuji navštívit server WIKIPEDIA nebo základní školu

Možná, že se ptáte proč by celebrita jakou můj host je, namísto rozhovoru O NĚČEM, trávila svůj čas a nedělní odpoledne rozhovorem O NIČEM navíc s někým, koho ani nezná.

Možná, že jste si právě odpověděli sami, ale jistotu dostanete až si rozhovor poslechnete sami a nezapoměňte, že jak stojí v úvodu rozhovorů je k dnešnímu dni, tedy neděli 30.7.2023 již tucet a protože mají svůj vlastní YOUTUBE playlist, či chcete-li kanál, není nic jednoduššího než si poslechnout i ostatní

Začali jsme O NIČEM a právě o něm je i sedmý příspěvěk v mediu seznamu, je to sice o něco méně než 1203 kapitol WASTELESS WORLD STORY či 1726 básní publikovaných na serveru POETIZER, ale je to dobrý začátek, dalšího bílého papíru, který mne magicky přitahuje již tolik let a ani bych se nedivil, kdyby to bylo déle, než je nasvětě editor, či editorka, kterým přidělávám práci tím, že sdílám myšlenky i přesto, že to po mně nikdo nechce a nikdo mne o to nežádal.

Přeji Vám tedy krásný týden bez odpadů a plýtvání ve všech jejich podobách, pevné zdraví a svobodu, protože právě to vše Vám pomůže nečekat, až Vám někdo řekne, co máte mít rádi a čím máte trávit svůj život

V Plzni 30.7.2023, Michael Rada, Člověk

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám