Hlavní obsah
Aktuální dění

Moderní zázrak Coca-Coly se nekoná. Fanoušci frustrovaní, firma s programem končí

Foto: pexels.com

Program Coke&Go, který Coca-Cola propagovala jako inovativní způsob odměňování svých zákazníků, se setkal s velkou kritikou. Uživatelé si stěžují na nefunkčnost aplikace, složitý systém odměn a minimální šanci na výhru.

Článek

Nefunkčnost a technické problémy

Recenze na Google Play a App Store jsou plné stížností. Uživatelé zmiňují problémy s registrací, přihlášením i uplatňováním kódů. Aplikace často padá, zamrzá nebo zobrazuje chyby, což uživatele odrazovalo od dalšího používání.

Například uživatelka Ema Šimkovičová napsala: Dobrá appka ale zatím nic a to už jsem tam dala pras 400 kódů, ale doporučuji, moje děti se tím baví. Jiný recenzent si stěžoval: Půl hodiny se mrcasim s potvrzením emailu jen abych 3× musel přidat kreditní kartu co se stejně nepřidá. Absolutně nefunkční aplikace“ (Google Play)

Složitý a nejasný systém odměn

Jak mnozí hlásí, v praxi bylo těžké z bodů něco vyhrát. „Šťastná chvilka“, kdy se mělo hrát o výhry, se ukázala jako frustrující zkušenost, protože naprostá většina uživatelů nikdy nic nevyhrála. Jedinou jistotou byla výhra při nasbírání desítek lahviček nebo ceček, za které se občas dala získat garantovaná odměna. Mnoho uživatelů však považovalo tento požadavek za příliš vysoký. Museli totiž často splnit podmínky desítek bodů, třeba 80, což by znamenalo vypít třeba 80 půllitrovek. Což při ceně (30,- x 80 se rovná utracených 2400,- za výhru nějaké hlouposti) (Google Play)

Vyjádření společnosti a ztráta věrnostních odměn

Společnost Coca-Cola oznámila ukončení programu Coke&Go k 14. dubnu 2025. Přestože aplikace zůstane nadále funkční, věrnostní program v ní končí. Uživatelé byli informováni, že veškeré nasbírané body a nároky na nápoje zdarma s ukončením programu propadnou. Doporučeno bylo uplatnit veškeré nároky prostřednictvím aplikace před datem uzavření programu, jinak by mohly být nenávratně ztraceny. (coca-cola.com)

Ačkoli program Coke&Go končí, sběr lahviček a ceček pokračuje. Nicméně uživatelé si nadále stěžují na jejich omezenou výhernost a složitost získání garantovaných odměn.

Rozčarování fanoušků a konec programu

Pro uživatele, kteří do programu vložili čas i naděje, je jeho ukončení dalším důkazem, že sliby velkých firem nejsou vždy zárukou spokojenosti. Místo zábavné hry s odměnami tak většina fanoušků zažila spíše frustraci a pocit, že jen promarnili čas. Otázkou zůstává, zda Coca-Cola přijde s něčím lepším, ale důvěra mnoha lidí je již nyní na bodu mrazu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz