Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jak nezratit rozum a optimismus při hledání partnera?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Článek psaný jakousi zatrpklou militantní feministkou, která jednostranně popisuje nemožnost virtuálně se seznámit, neboť všichni chlapi jsou ničemové.

Článek

V listopadu 2023 jsem zde napsal svůj příběh o vdané šedesátileté dámě, která nedělá nic jiného, než že se pokouší sehnat si pány-sponzory, které využívá k zaplacení dovolených, výletů, návštěv restaurací atd. atd. V mém případě to udělala tak dokonale, že mě připravila o rozum a dá se říci, že mi zničila život. Po 9 měsících od doby našeho rozchodu stále nejsem schopen normálního života. A to je mi 65 let, ale snad poprvé mě někdo dokázal totálně zblbnout-asi feromony vypouštěla ta kudlanka. Nebudu podrobně rozepisovat celý ten pětiměsíční vztah, o kterém jsem zde v listopadu podrobně psal (nyní je již smazán) a který jsem nakonec tehdy ukončil sám, protože rozum napovídal, že dál už ze sebe dělat rohožku či hadr na podlahu nehodlám. A víte co? Ona hodila vinu na mě…

Jen malá reakce na ten výše uvedený článek, ve kterém jsou pranýřováni pouze chlapi: ta výše zmiňovaná, navíc vdaná, blonďatozrzavá dáma od Kolína-spíš by se mělo říci bestie - podnikající v kosmetickém oboru, ještě v době, kdy mě navštěvovala, protože já za ní nemohl nikdy přijet, z důvodu jejího žití ve společném domečku se svým právoplatným manžílkem, tak si souběžně dál hledala na seznamce, na které jsem se s ní seznámil, další a další oběti - chlapy, kteří budou ochotni za ni utrácet víc, než jsem byl ochoten já. No a pak ať mi někdo vypráví, jak jsou špatní jen chlapi. Možná trochu objektivity, když už píšu článek na net.

A na závěr? Nijak krásná, nijak chytrá, ale dokáže vám vyrvat srdce z těla, zbavit vás rozumu, přičemž slovo láska se v jejím slovníku nevyskytuje. Možná někteří chlapi se chovají tak, jak popisuje v článku autorka, ale v současné době se jim vyrovnávají ženské, které jsou mnohem zákeřnější a podlejší. A zvláštní je, že jim nemusí být ani 20, ani 30, ale jsou to s prominutím baby před důchodem, které by měly být šťastné, když se do nich někdo zamiluje, nosí jim květiny, ráno snídani do postele, vozí je na výlety, kulturní akce, dovolené atd atd. a jim je to stejně málo, ony - narcistky - jsou zahleděné jen do sebe, ony totiž „mají rády život“ a „chtějí ještě něco hezkého prožít“ (to jsou jejich slova). Takže tak. Viď Lenko???

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám