Hlavní obsah

Můj život s OBITUARY aneb první návštěva Medvědí knihovny

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Miloš Zubr

Medvědí Knihovna

S death metalem jsem se poprvé seznámil v létě roku 1990.

Článek

To jsem prvně slyšel DEATH a jejich mistrovský kus „Spiritual Healing a dále další nesmrtelný opus „From Beyond“ od MASSACRE, což jsou vlastně spojité nádoby, pokud jde o personální historii DEATH. O tom však jindy, rád bych totiž rozpitval svůj vztah k další legendě floridského death metalu – OBITUARY. K blízkému setkání došlo téměř ve stejný čas jako v případě Chuckovy družiny a mě hned bylo jasné, že tohle je uhranutí a posedlost na celý život. Naprostý originál v kontextu death metalové scény, jak instrumentálně, tak zvukově, o jedinečnosti Johnova hlasu asi ani netřeba vést diskuse.

(text Jiří Vacek)

Celý článek najdete ZDE

Anketa

Kterou knihu (kapelu) chcete otevřít příště?
Ozzy Osbourne
0 %
Testament
66,7 %
Saxon
0 %
Overkill
33,3 %
Accept
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovali 3 čtenáři.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz