Hlavní obsah

Šmajdavý Blues

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

(text písničky)

Článek

Taky jsem kopal krumpáčem v zemi až mě z toho bolel hřbet

Taky jsem kopal krumpáčem v zemi až mě z toho bolel hřbet

Povidám, hochu, to pro tebe není, koukej to sbalit radši hned

-

Taky jsem tavil sklo až mi z toho zkameněly slzy

Taky jsem tavil sklo až mi z toho zkameněly slzy

Povidám, hochu, abys tady zcepeněl, jó, na to je ještě brzy

-

Taky jsem lisoval umělou hmotu až mi to skříplo duši

Taky jsem lisoval umělou hmotu až mi to skříplo duši

Povidám, duše je v čudu, no a co, hlavní je, že srdce pořád buší

-

Taky jsem kreslil skleníky až jsem se v těch čárách ztratil

Taky jsem kreslil skleníky až jsem se v těch čárách ztratil

Zapad jsem do nejbližší putyky a pánbůh za mě tenkrát platil

-

Taky jsem krmil stroje na sčítání peněz až jsem z toho jednou málem zbohat

Taky jsem krmil stroje na sčítání peněz až jsem z toho jednou málem zbohat

Povidám, hochu, do toho už nelez, nikdy nevíš, jó, nevíš, jak bys dopad

-

A teď jsem tady a zpívám tohle šmajdavý blues

A teď jsem tady a zpívám tohle šmajdavý blues

A dyť já vím, že nic moc, ale co, stálo to za pokus

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám