Hlavní obsah

Manželka si našla přítelkyni. Udělala něco nechutného, stydím se za ní, říká Pavel (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Pavel (45) se zamyslel a začal vyprávět svůj příběh. Nečekal totiž, že se jeho život změní v jedné minutě. A vůbec takovou zradu nečekal od své manželky, kterou tak moc miloval.

Článek

S Janou jsme se poznali před dvaceti lety na vysoké škole. Byla to láska na první pohled. Její úsměv, inteligence a smysl pro humor mě okamžitě okouzlily. Po promoci jsme se vzali a brzy se nám narodily dvě krásné děti, Tomáš a Eliška. Náš život byl jako z pohádky. Společně jsme budovali kariéry, vychovávali děti a užívali si rodinného života. Jana byla skvělá manželka a matka.

Vždy jsem obdivoval její oddanost rodině a schopnost zvládat práci i domácnost. Asi před rokem se Jana začala více stýkat se svou novou kolegyní Martinou. Zpočátku jsem tomu nevěnoval pozornost. Myslel jsem si, že je fajn, že si Jana našla novou kamarádku. Trávily spolu hodně času, chodily na kávu, do kina, na nákupy. Říkal jsem si, že je to normální.

Začaly se dít divné věci

Jenže pak se začaly dít divné věci. Jednou jsem je zahlédl, jak se líbají na ulici před naším domem. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím. Myslel jsem, že se mi to zdá. Pak jsem si všiml, jak si vzájemně sahají pod trika. Byl jsem v šoku a nevěděl, co si o tom myslet. Snažil jsem se s Janou o tom promluvit, ale vždy to nějak zamluvila nebo řekla, že přeháním. Já ale věděl, že se něco děje.

Moje obavy se potvrdily jednoho sobotního odpoledne, když jsem se nečekaně vrátil domů z práce. Vešel jsem do ložnice a to, co jsem tam uviděl, mě naprosto šokovalo. Jana a Martina ležely nahé v naší posteli, objímaly se a líbaly. Bylo to nechutné a ponižující. V tu chvíli se mi zhroutil celý svět. Cítil jsem se zrazený, podvedený a znechucený.

Odpuštění bude těžké, možná i nemožné

Nemohl jsem uvěřit, že moje milovaná žena, matka našich dětí, je schopná něčeho takového. Stydím se za ni a za to, co udělala naší rodině. Teď se snažíme situaci nějak řešit, ale je to těžké. Nevím, jestli jí dokážu odpustit a jestli se náš vztah může vrátit do starých kolejí. Nejvíc mě mrzí, že tím trpí naše děti. Snažím se být silný kvůli nim, ale uvnitř jsem zlomený.

Nikdy by mě nenapadlo, že se něco takového může stát v našem manželství. Myslel jsem, že máme perfektní vztah, ale teď vidím, jak moc jsem se mýlil. Je těžké se s tím vyrovnat, ale musím jít dál, hlavně kvůli dětem.

Zdroje: autorský text, vyprávění

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz