Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsem lidská hyena

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Měla jsem přítele. S ním mám syna. Přítel už je ex a má přítelkyni. Já mám manžela. Ale můj manžel se umí chovat.

Článek

Co si to dovoluješ?

Když se s někým rozejdete a jste normální, snažíte se s ním vycházet dobře. Už jenom skrze děti. Pokud otec nestojí úplně za prd, tak si bere děti jednou za 14 dní na víkend. Někdy i častěji, když má zájem. Můj ex nejeví moc zájmu navíc, který by chtěl trávit se synem. Jedině o letních prázdninách, ale přes rok vůbec. A když je nemocný, k otci raději nejde.

Jednou byl syn nemocný a otec s ním chtěl být, aby si také zkusil, jaké to je, když je dítě nemocné. I když to vlastně vyšlo na týden, kdy měl mít syna on. Tak si ho tedy vzal. Jenomže dostal kartáč od svojí přítelkyně, co si jako dovoluje si brát nemocného syna, že já se mám starat. On ne? Však je snad rodič také! No nic, půjdeme dál.

Ex mi volal, že mi teda syna přiveze, protože nechce, aby nakazil rodinu. Ok, mohl. Ale říkala jsem mu, že až tak za dvě hodiny, že ještě něco musíme zařídit ohledně rekonstrukce. On s tím byl OK.

Po telefonu je každý hrdina (a internetu)

Následoval další telefonát. A tam už byla jeho „úžasná“ přítelkyně, která má mimochodem také dítě z jiného vztahu. Jenomže jeho otec stojí za ještě větší bačkoru než otec syna a dokonce sedí nebo seděl ve vězení. A ona sama „úžasná“ vyrůstala v dětském domově, tak základ rodiny nemá a je to na ní sakra poznat.

Řvala po mně do toho telefonu, že si okamžitě mám přijet pro syna, že jim tam doma prskat nebude. Přitom jsem otci říkala, že syn je nakazit může, ale on sám ho za každou cenu chtěl. Svolila jsem. Syn na tom nebyl tak špatně. A ona na mě pořád tak ječela, až to završila tím, že mi řekla: „Moniko, ty jsi hyena!“ Tak si ode mě také něco vyslechla na svoji osobu a práskla mi s telefonem.

Od té doby, když si jedeme pro syna, tak ani nezabučí na pozdrav. Přitom můj manžel normálně zdraví, i když si myslí svoje. Mému ex věčně něco říká proti mně, ale sama mi není schopná říct nic do očí. Věčně to se mnou řeší můj ex, že ona proti mně něco má. Tak jsem mu řekla, ať si doma udělá pořádek.

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne

Věříte na karmu? Já totiž ano. A mému ex se jeho báječné chování vrací. Když začala škola, byl se mnou a se synem první školní den ve škole. Stál vedle mě jako okroupeček, neříkal nic. Ale vylezlo z něj, že všechno platí on a jeho „milá“ přítelkyně ne a ještě mu diktuje, co má kupovat její dceři z předchozího vztahu.

Kdo chce kam. Oni spolu také mají dítě, dceru. Celkově můj ex už má tedy 3 děti. Dceru, syna (se mnou), dceru. Alimenty platí směšné, co se týká výdajů navíc, tak maximálně přispěje na kroužek. Vyjímečně koupil synovi do školy boty. To se musí nechat. Ale nezapomenu, jak mě tenkrát nechal na dešti a v zimě, když jsem byla se synem v nemocnici a potřebovala syna dopravit do jiné na ušní. Tak jsem volala jemu, protože tehdy i naše dcera měla potíže. On tedy neochotně přijel.

Dala jsem mu za to dokonce peníze na benzín, on si to vzal a ještě řekl, že to je málo. A že mě nechá na dešti a v zimě, protože jsem mu neřekla, že syn je nemocný. Přitom to věděl a sám ho mermomocí chtěl. Tak jsem pak musela volat manželovi, aby mě tam vyzvedl, protože vlak jel až za dvě hodiny.

Syna mi potom dovezl po propíchnutí uší domů, já se o něj starala. Ani léky mu nekoupil, všechno zase nechal na mě. Víc nic ho nezajímalo. Nezavolal, nedonesl synovi něco dobrého. Klasika, pod taktovkou jeho skvělé a báječné přítelkyně, která jaksi zapomněla, že se spustila s mužem, co už dvě děti měl z jiných vztahů. A ještě jako bonus s ním také má dítě.

Jak tohle do budoucna dopadne, to nikdo neví. Ale hlavně, že já jsem hyena :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz