Hlavní obsah

Proč mají děti ty, kteří nejsou schopni o ně postarat?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Tyto děti se mají dobře, protože mají notebook. Ale jsou i takové, které ho možná nikdy mít nebudou.

Do školky, kam chodí dcera, chodí i dítě, které má neschopné rodiče. Zní to drsně, ale je to tak.

Článek

Zplodit dítě je jednoduché, ale postarat se o něj už tak ne

Docela často potkávám rodiče, jejichž dítě chodí do školky s naší dcerou. Smrdí, vypadají na první pohled jako bezdomovci. A mají ty děti dvě. Je mi jich líto. Ale přemýšlela jsem nad tím, proč vůbec tito lidé mají děti, když se o ně pořádně neumí postarat? Nemyslím konkrétně tyto dva rodiče, ale myslím všechny ty, kteří jsou sociálně slabší.

Drsná realita dětí z nižších vrstev

Děti, které vyrůstají v rodině drogově závislých, alkoholiků, osob bez hygienických návyků, atd, mají bohužel daleko drsnější realitu než většina z nás. Za prvé je jim ukazován špatný vzor a jim přijde v dospělosti potom normální užívat drogy, alkohol či žít jako prasátko. Ale ne všichni. Pro někoho to může být odstrašující případ a to je jedině dobře. Více takových.

Dokonce se u nás ve školce objevili vši. A přesně víme, kdo je tam donesl. Docela mě štve, že na cigarety a alkohol ti rodiče mají, ale na hygienické pomůcky, oblečení, boty pro své děti už jim asi tak moc peněz nezbývá. Stačilo mi, když jsem je jednou viděla s kým se dotyční stýkají. Hanba by mě fackovala.

Kdo chce kam..

Jak se to říká. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Někdo si říct nedá. A ten kdo ano, tomu fandím. Bohužel rodiče jsou právě ti, kteří svým dětem předurčují život. Kdo nemá dostatek financí na děti, neměl by je vůbec mít. Je to možná drsné, co jsem napsala, ale je to tak.

Do špatné situace se můžeme všichni dostat náhle. Ale kdo má životní styl výše zmíněný, měl by přemýšlet nad tím, co svému dítěti do života dá. Jestli není lepší si žít svůj pokažený život raději bez těch dětí. Moje bývalá spolužačka ze ZŠ je feťačka. Nedávno jsem ji viděla s kočárkem. Bylo na ní vidět, jak to dítě nesnáší. Nešla sama. Šla s ní parta dalších pochybných lidí, tak jsem se raději na nějaké rady vykašlala.

Mít děti stojí peníze a ne malé

Mít děti, obzvlášť v dnešní době, sebou přináší také vysoké náklady na jejich spořádaný život. Je to tak. Školkovné, obědy, pomůcky do školy, oblečení, obuv, vitamíny, léky, výlety, dárky atd. Ale patří to k tomu. Proto je lepší přemýšlet dopředu a mít jasno. A hlavně mít jasný finanční plán, aby se v klidu rodina uživila a ještě jim něco zbylo na finanční rezervu.

I můj ex přítel je příkladem toho, že dopředu moc nepřemýšlí. Nasekal si 3 děti. Jedno se mnou. A nezvládá je všechny finančně podporovat. My s manželem chceme pro naše děti to nejlepší a aby do budoucna měli zajištěný jejich start na dospělý život. A pár lidí se nám za to vysmálo. Jenomže, co si budeme. Bez peněz se moc kvalitně žít nedá. A kdo jich moc nemá a plánuje rodinu, měl by se nad svým životem ještě zamyslet.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz