Hlavní obsah

Harrachov

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: My Trips

Harrachov vlakové nadraží

Harrachov

Článek

Jela jsem vlakem z Liberce a pak autobusem na zastávku Harrachov sklárna.

Jako první jsem navštívila v areálů sklárně prodejnu skla, kde mají krásné věci. Jelikož mi po cestě vyhládlo vydala jsem se do Panského domu do kavárny, je to typicky česká kavárna s punčovým řezem a věnečky. Ve stejném domu se nachází i muzeum skla. Je zde možnost i exkurze, ale to zase příště. Muzeum je dvoupatrové a je zde k vidění různé typy skla a techniky. Bohužel se zde nedá fotit i když samozřejmě ostatní lidi fotili.

Na oběd jsem si došla v areálů a dala si co jiného než borůvkové knedlíky, osobně bych mohla mít více smetany a náplně, ale byli fajn.

Po obědě jsem se vydala, více do centra města. Navštívila jsem infocentrum, kostelík sv. Václava. Pak jsem se vydala na Včelí naučnou stezku, ta teda nic moc. Jediné co mě zaujalo byla na začátku u restaurace Pod Čerťákem bosá stezka, tak třeba v létě ji vyzkouším. Ještě konec stezky byl pěkný.

Z naučné stezky jsem se vydala k hlavnímu cíli a to k Mumlavskému vodopádu. Když jsem k němu došla vydala jsem se ještě kousek k mostu po proudu, abych si to trochu prošla. Vrátila jsem se zpět k vodopádu a opatrně po kamenech jsem se vydala blíž, měla jsem trochu strach abych tam nespadla, ale naštěstí vše v pohodě. Jelikož bylo trochu chladno vydala jsem se do Mumlavské boudy na koláč jak jinak než s borůvkami. Pak už následovala cesta na autobusové nádraží, které je naštěstí kousek a pak cesta domů do Liberce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám