Hlavní obsah
Umění a zábava

Já a Netflix

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Co jsem viděla.

Článek

Jedeme na teambuilding - pro mě totální blbost. Nápad dobrý, ale jak jinak to v Čechách může skončit než tím, že se opijí a porvou. Samozřejmě sex a cigarety nesmí chybět. Na můj vkus tam mluví dost vulgárně a obdivuji herce, že do toho jdou. Anglický název asi odpovídá - Sex, Drink & Teambuilding. Tento film nedoporučuji.

Irské přání - po filmu Přestupný rok je zde další film s irskou tématikou, i když děj není nic extra, tak příroda je překrásná. Od začátku tuším, jak to dopadne, ale není to tak hrozný. Hodnocení cca 50 %.

Tancuj Matyldo - nádherný film o tom, jak se dá vše společně zvládnout, i když to není zrovna jednoduché a ne vše jde podle plánu. Maminku, která se potýká se stářím, si vezme syn do Prahy, kde je pro ni vše cizí, ale postupem času se přijde na to, že maminka má Alzheimerovou chorobu. Bohužel ústavní léčba není nejlepší řešení, a nakonec přes všechny problémy zůstane maminka doma. Do péče o ní se zapojí i vnuk, který pochopí, že jeho otec není zas tak špatný, a když něco potřebuje je tu pro něj. Film dopadne tak, jak měl, i když je to smutné, ale prodlužování utrpení obou stran není podle mě v pořádku, ale je to věc názoru. A samozřejmě doufám, že se jednou přijde na to, jak těmto lidem více pomoct. Jediný, co mi nevyhovovalo, byl střih scén. Občas tam scény přeskočily úplně jinam. Jinak film můžu doporučit.

Orion a tma - krásná animovaná pohádka o tom, jak tatínek vypravuje dceři, jak se sám přestal bát tmy. Tma ukáže Orionovi krásy noci. Jde taky o koloběh života, že den a noc se střídají, aby příroda byla v rovnováze. Ale bohužel pouze do doby, než pohádku začne vypravovat dcera a pak vnuk. V ději se začnou protínat, co vymyslí děti, a skutečnost. Ale jako oddechovka je to dobrý.

Dívka a moře - Film popisuje cestu mladičké 16leté slečny cestu za jejím snem, a to je obeplutí celého světa na malé loďce, samozřejmě občas je to náročné, ale za pomoci rodiny všechny útrapy překoná a vrátí se v pořádku domů. Film stojí za zhlédnutí.

Divočina - Chtěla jsem porovnat knihu a film a kniha se mi teda líbila více. Vše popisovala více do detailu, ale ani film není špatný a já osobně obdivuji všechny, kdo se vydá na takovou cestu i když u nás je to jednodušší, že to jde víc přes civilizovanější oblasti. Film stojí za zhlednutí.

Baby Reindeer - Popravdě řečeno netuším jaký si udělat na to názor. Na jednu stranu se mi to líbilo na druhou stranu to bylo trochu o ničem. Rozhodně si nemyslím, že sexuální obtěžování není zločin. Ale bohužel, zde si k tomu šel trochu naproti podle mě. Mohl si změnit e-mail, nepřidávat si ji na FB, nechodit do drogového doupěte a další. Samozřejmě realita může být jiná, když se vás to týká.

Případ Asunta

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám