Hlavní obsah

Amerika- pracovní tábor

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Myself :-)

O USA se říká “ dream come true". Neplatí to ale pro všechny

Článek

Když jsem před několika roky přijela do USA, byla jsem plná ideálů. Bohužel jsem po nějaké době ztratila iluze o americkém snu a přišlo vystřízlivění a probuzení do reality; jestli si chceš něco vydělat, makej od rána do večera.

Foto: Pixabay

Pixabay

Životní standart se sice trochu zvýší, ale za jakou cenu?

Poslední dobou se mi zdá, že skoro vše je jedna velká iluze. A iluze o Americe mi splaskla jako jedna velká bublina.

Někdo má štěstí a americký sen prožije a žije i docela dlouho, ale já jsem asi jedna z mnoha, která se z iluze zvané Amerika pomalu, ale jistě probírá.

Foto: Myself :-)

Myself

Pro mnoho lidí, kteří do USA přiletěli za lepším životem se totiž Amerika stala z velké části hlavně pracovním táborem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz