Hlavní obsah

Pane prezidente, běžte s tím eurem zpátky do Bruselu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Je smutné, že se vytrácí vše české; a to i naše koruna

Článek

Když jsem si četla o tom, že v novoročním projevu pan prezident připomněl udělat něco konkrétního pro přijetí eura, zvýšil se mi adrenalin.

Přiznám se, že ekonomice sice nerozumím, ale myslím, že ani rozumět nechci. Koruna je pro mě znak státnosti a  mrzí mne, že o tento znak mnoho lidí nařízením Evropské unie přišlo. Vždy když jsem se zeptala obyčejných lidí, zda jsou s novou měnou spokojeni, všichni do jednoho mi odpověděli že jsou hodně nespokojeni. Všechno zdražilo, staří lidé jsou úplně v koncích a o národní měně, která má své kouzlo si už můžou nechat leda zdát. Já osobně si tisíckrát radši budu peníze měnit a klidně zaplatím i nějaký ten poplatek. Ale tu Vaši euro měnu si pane prezidente a spol. nechte schovanou někde v Bruselu. Většina českého národa si totiž více váží české koruny.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz