Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Pejsci jsou čistá láska, to není klišé

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Myself :-)

Věrnost, oddanost a Láska- to je odkaz od psů k nám, lidem.

Článek

Nikdy jsem si nemyslela, že budu mít jednou psa. A nakonec jsem měla rovnou dva.

Když se sestra rozhodla dát z pracovní vytíženosti pryč svého pejska, rozhodla jsem se, že ho „nechtěně“ adoptuju. Přece jen to už byl člen rodiny, a víc než jsem tušila. Už od začátku byl má srdcovka.

Jmenoval se Adík.

Foto: Myself :-)

Myself

Adík- hrdý pejsek, který má v sobě mnoho citu. A to i přesto, že to nedává najevo. Pejsek, který mi zůstane navždy zarytý v srdci. Můj Adík.

Zažil i svá dobrodružství. Když byl ještě u sestry a ta ho dala hlídat kamarádce, tak jí Adík utekl. Adík se vrátil sám domů, a to několik kilometrů daleko. Bohužel sestra nebyla doma, ale byl viděn v okolí. Ale sestra ho už po návratu v okolí bydliště nenašla. Sestra okamžitě vyvěsila plakáty a už v té době bylo jasné, že byl Adík můj favorit. Brečela jsem pro něj. Díky letákům se ozvali lidé, že Adika mají, ale chtěli za něj zaplatit. Sestra kontaktovala policii a ti tyto lidi dopadli a Adíka sestře vrátili. Adík- náš hrdina.

Když už jsem měla Adíka já, byl se mnou dokonce v daleké Americe. Cestu letadlem zvládl na jedničku. Hodný a pokorný pejsek, který ani jednou nezaštěkal a skoro celou cestu prospinkal. A ve svízelné situaci za oceánem mi byl neskutečnou oporou. Kdo by to byl řekl, že pejsek i beze slov dodá člověku tolik podpory a síly. Z celého srdce děkuji, Adíku. Nikdy na ty chvíle nezapomenu.

Foto: Myself :-)

Myself

Druhý pejsek se jmenuje Bella

Bella- trochu pojašená „holka“, ale tak věrná, že si kolikrát říkám, že si takovou věrnost nezasloužím. Když mám někdy špatnou náladu a okřiknu ji, ona stejně okamžitě přijde a vše mi odpustí. Koukne na mě těma svýma očima jako korálky, a má naštvanost se začne díky jejímu pohledu rozplývat.

Foto: Myself :-)

Myself

Kolik lásky, věrnosti a oddanosti se nám dostává od těchto čistých dušiček. A to i přesto, že jsme někdy nevrlí, zlí a hloupí. Kolik okřiknutí jsem jim věnovala, kolik naštvaných pohledů. To já můžu nyní sklopit hlavu a stydět se. Před těmito věrnými kamarády, které můžu pojmenovat jen dvěmi slovy: „Čistá Láska“. To oni jsou.

Dnes je můj Adíček nemocný. Je mu už 14 let, bere léky, a špatně chodí. A i když se najdou lidi, kteří mi radí, ať ho nechám utratit, vzkazuju jim, že nikdy. Pokud ještě vidím, že Adík nekňučí bolestí, ale kňučí jen proto, že chce jít ven zkoušet běhat, nikdy to neudělám. Ten můj pejsek chce ještě žít. Nedávno byl nemocný, a já nemohla být s ním, ale má milovaná sestra mi ho zachránila, a to láskou. Láska léčí.

Bella už má také cca 12 let, a i když ještě lítá, i ona jednou bude nejspíše unavená a nemocná.

Jen Vám chci říct, moji pejskové- miluji Vás. A děkuji Vám za Vaši Lásku, věrnost a odpuštění. Mám se od Vás co učit. Ukazujete mi, že láska je odpovědí. Děkuji Vám.

Klaním se před Vámi.

Foto: Myself :-)

Myself

Foto: Myself :-)

Myself

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz