Hlavní obsah

Pekarová a její iPhone

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Myself :-)

Paní Pekarová by iPhony měla radši prodávat.

Článek

Když jsem viděla na internetu záznam s předsedkyní poslanecké sněmovny paní Pekarovou, kde se jisté novinářce v podstatě vysmívala, a to dotazem zda nemá na iPhone, zvedajíc ze stolu telefon novinářky, jen jsem nevěřícně koukala. Když pokračovala proslovem co to je za nahrávátko, a že neví jestli je dobrý vlastnit Huawei, pomyslela jsem na to, zda to paní Pekarová myslí vážně.

Ale ano, předsedkyně poslanecké sněmovny to vážně myslela.

Ja si zase myslím vážně to, že je paní Pekarová nejen nadřazená a arogatní, ale i docela necitelná.

Je snad každého věc, jaký telefon vlastní. A i když i já mám telefon značky iPhone, vždy jsem byla spokojená i s jinou značkou telefonu. iPhone jsem si pořídila shodou okolností. Ne proto, že bych si myslela to co paní Pekarová.

Kdyby se tohle stalo ve škole, mohl by se její proslov brát jako šikana. A takto nějak vznikají ty smutné nerovnosti mezi lidmi.

A já si paní Pekarová stále myslím, že není důležité jakou značku čehokoliv člověk vlastní, ale jaký má charakter. A vy jste za mě, co se týče charakteru, opět prohrála na celé čáře.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz