Hlavní obsah
Názory a úvahy

Pekarová- předsedkyně poslanecké sněmovny ráda ponižuje občany

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Někdy mi hlava nebere, jak se někteří poslanci dostali na svá místa. A kupodivu nejde o vtip

Článek

Když jsem viděla v TV předsedkyni poslanecké sněmovny, jak daruje prezidentu Ukrajiny Zelenskému tričko s nápisem „Rusko je teroristický stát“, nevěděla jsem, jestli se mám smát nebo jen kroutit hlavou. Nevěřícně jsem se zasmála. Já osobně nejsem příznivkyní Ruska a nemám školy jako má paní Pekarová, ale naštěstí mám dost rozumu, abych si pomyslela, že někdo , kdo zastupuje stát a jeho občany by se měl držet zpátky. Takže se mi opět potvrzuje, že mít školy často nezaručuje mít inteligenci.

Aby toho nebylo málo, když se paní Pekarová zeptala jisté novinářky, zda nemá na iPhone, nevěřila jsem vlastním uším. Nechápu, co je špatného na tom vlastnit telefon jiné značky, byť ne tak populární. Když je někdo spokojen s jiným typem telefonu, není třeba se mu vysmívat. A tato poznámka byla dalším výsměchem. Jako i to, když v nedávné době ušetřila pro lidi v nouzi mouku. A to během týdne, víc se jí prý ušetřit nepodařilo. Nevím přesně jaký má paní předsedkyně plat, ale jistě natolik vysoký, že by mohla pomoci větším potravinových darem. I já, která pracuje za mzdu která se jistě nevyrovná její, bych se styděla přinést lidem v nouzi mouku. A její poznámka, ať si z ní někdo něco uvaří mě dostala do kolen.

Shrnu to tím, že opravdu nechápu, že tato paní zastupuje český stát a jeho občany. Občany, kterým při zvyšování energií radí, ať si oblečou další svetr. Takže ať už si tento článek paní Pekarová nejspíš nepřečte, i přesto mám pro ni vzkaz: „paní Pekarová, tleskám Vám za to, že ztrapňujete a ponižujete jenom sama sebe“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz