Hlavní obsah
Názory a úvahy

Tričko za více než deset tisíc; u motorkářů žádný problém

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Myself :-)

Jelikož mám ráda originalitu, tohle tričko hned upoutalo mou pozornost

Článek

Když jsem vešla do motorkářského obchodu v USA, netušila jsem, že budu koukat, jakou cenu může mít jeden kousek oblečení. A jelikož mám ráda originalitu, tohle tričko hned upoutalo mou pozornost.

S krátkými rukávy a k tomu na zip, tričko, které se bežně nevidí.

Foto: Myself :-)

Myself

Když jsem se ale podívala na cedulku s cenou, originalita šla stranou. Přes deset tisíc na českou měnu bych za tenhle kousek nedala, a to ani kdybych měla milióny. Uznávám hodnotnější výdej peněz; například pomoc druhým, kteří ji opravdu potřebují.

Tyhle hry, kterým se někdy musím smát, jsou jen výmysly lidí. Triko za desetitisíce, obrazy za milióny. Pamatuji si, že jsem jednou četla článek, kdy jeden umělec, který v aukci prodal svůj obraz za milióny hned poté obraz přímo na aukci zničil skartovačkou. Velmi originální a vtipná odpověď na to, jaké hry tu na tomto světě hrajeme.

Kdyby šlo jen o tričko za pár tisíc, je to spíše k smíchu. Bohužel my lidé ale hrajeme i hry, které už k smíchu nejsou. A já chci žít ve světě, kde nehrají hlavní roli peníze a moc, a nesmyslné válčení, ale kde jsou důležité láska, smích a pomoc druhým.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz