Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jak ČT informovala o stávce odborů?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nepřetržitě! Bylo to jako 1. Máj za komunistů. To jsme doma také televizi nezapínali a utíkali do přírody.

Článek

Jsem pravidelný divák ČT 24. Přesněji, byla jsem. V poslední době koukám na Události zpětně, abych mohla vysílání posunout a vidět jen to, co chci. V současné době jsem se zprávami za pět až deset minut hotová. Přes den už vůbec ne.

Drahá elektřina, drahé potraviny, důchodci atd. Každý jen natahuje ruku a škemrá. Středula kritizuje vládu a hecuje ke stávce. Babiš a jeho parta dostávají spoustu času k jejich obvyklému lhaní. Nedá se na to koukat. Raději si přečtu zprávy na netu, vyberu si to, co mě zajímá. Celkové dění u nás i ve světě, a Ukrajina především. Tak televizi ani nezapínám. Ještě snad Horizont, když není celý o Izraeli.

V Německu levná nutella? Dneska jsem tam byla. Velké balení 4,56 euro. Nic extrémně levnějšího. O kvalitě by se dalo hovořit, ale o tom se jednalo už za Babiše a nevyřešil nic. Hlavně tam kupuji kuřata, protože nerada vodňanská, a uzeniny, protože uvedený obsah masa odpovídá skutečnosti a u nás mě nebaví zkoumat, které výrobky jsou z holdingu Agrofert.

Každý poukazuje na to, jak se v Německu mají. Ovšem nikdo si nevšiml, že tam chodí ženy do důchodu v 67 letech a muži ještě později, bez ohledu na fyzickou náročnost zaměstnání. Ze svého důchodu musí platit daň. Měli by si to Babiš a Středula zjistit, než začnou kritizovat.

Také by se veřejnost, a hlavně opozice, měla seznámit s tím, kolik nás ročně stojí vysoký státní dluh a jaký to má na naši ekonomiku dopad.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám