Hlavní obsah
Názory a úvahy

Pane Bendo, já když si šlehnu, tak mě vyhodí z práce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pavel Hewlit

Ilustrační foto

Pane poslanče Bendo, nebo kým zrovna v politice jste, reaguji na Vaše slova ohledně zhodnocení kauzy paní brněnské primátorky Markéty Vaňkové a její volnočasové aktivity.

Článek

Začnu z jiné strany. Fet je fet a fet není nic dobrého. Jak sám vidíte, fetování ovlivňuje paměť, že si dotyčný ani třeba pak nepamatuje, kdy a co a jak vůbec něco dělal.

Dokonce někdy dotyčnému ovlivňuje mozek takovým způsobem, že k němu myšlenky dochází v noci a mění mu vidění skutečnosti. Někdy se tomu říká bludy, což je dalším důkazem škodlivosti této látky a činnosti s ní spojené a znakem, že by ji člověk neměl dělat – a už vůbec ne člověk, který ovlivňuje životy někoho jiného.

Vaše vyjádření o tom, že Brno je alternativní město, také není nejšťastnější – to zaprvé. Za druhé, dle vyjádření na tento způsob vašeho vážně míněného úsudku ke stavu věcí je možné, že i Vám už tělo a mysl ovlivňuje cosi, co není pro Vás zdravé, nebo je to alternativní.

(Takové „alternativní“ stavy pozoruji u Vás už delší dobu. Třeba pokuřování v letadle (kdy asi už netušíte, že se to nedělá), případně Vaše veřejné stížnosti, že ze svého platu sotva uživíte rodinu. To byl případ, kdy jsem Vám odepisoval, že jsou tady mezi námi tací, kteří rodinu musí uživit za mnohem méně, než máte Vy. Ale možná jste zrovna někde „alternoval“, takže kdo ví, jestli o takových lidech vůbec víte.)

Je každému skutečně do toho nic, co děláte mimo pracovní dobu – pokud nejde o trestný čin – ale existují určité mantinely, které se mají dodržovat a které nemáte obhajovat. Já jako řidič tramvaje třeba ve volném čase fetovat nemůžu. Ne, že bych chtěl, nebo musel, ale ukážu Vám to jako příklad.

Pokud mi udělají testy a najdou ve mně látku ovlivňující moji mysl, vyhodí mě. Látku lze v těle objevit zpětně až na dobu délky měsíců a nikdo nebude zkoumat, kdy jsem ji užil. Pořád jde o látku, která nemá ve mně co dělat a která ovlivňuje kde co a taky může zavinit katastrofu.

Pane Bendo, já vím, že je Vám kauza fuk a jste člověk, který je už od obyčejných lidí tak daleko, že nás třeba považujete za něco jiného, než jste Vy. Nejste člověk, který by často stával do práce na budíka a musel řešit starosti, a pokud ano, nebudete je řešit jako my. Takhle jsou karty rozdané a dá se s tím dělat málo, neboť chudí budou stále za každého krále. Ale aby člověk koketující s místem ústavního soudce, což by mělo být místo pro morálně osvícené jedince – obhajoval fetování, a ještě fetování u lidí, u nichž se očekává určitá morální a společenská úroveň (o svědomí raději vůbec nemluvím), to není dobré.

A nejvíc to není dobré pro nás obyčejné lidi. Pro nás je to přímo katastrofa, jelikož za chvíli můžete obhajovat i něco horšího nebo se my obyčejní občané staneme nějakou Vaší alternací pro cokoli.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz