Hlavní obsah

Reakce na článek o společnosti ALLEGRO

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek reaguje na hanlivý článek o společnosti ALLEGRO , který jsem četl na seznamu médium.

Článek

Článek byl napsán nějakou dámou, která si kupovala herní PC sestavu za 10 000 Kč včetně 24 palcového monitoru. Detailní popis PC svědčí, že to psal člověk znalý, to, že by to šlo koupit za 10 tis. Kč svědčí o tom, že to byl výmysl určený k dehonestaci společnosti ALLEGRO psaný znalým člověkem.

ALLEGRO používám půl roku a udělal jsem takových dobrých 15 nákupů. Nakupoval jsem elektro komponenty, PC paměti, elektrické nářadí, kávu, čaj, potravinové doplňky. Ceny byly výhodné, doprava rychlá a levná, dostal jsem slevové kupony. Ze všech nákupů selhal pouze jeden, kdy mi vrátili peníze zpět na kartu a objednal jsem si stejné zboží u jiného dodavatele z ALLEGRA. Asi 2× se zboží opozdilo o cca. 2 dny. Pokud to byl nákup z MALL přes alegro, byly to nerychlejší dodávky , které jsem kdy zažil. Píši jako zcela nezávislý zákazník e-shopů, české národnosti a také nepřítel komerčních článků, které jsou evidentně psány na zakázku. Myslím si, že čím větší bude konkurence, tím lepší budou ceny a kvalitnější služby. ALLEGRA se určitě nebojte a nejlépe doporučuji vyzkoušet.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám