Hlavní obsah
Příběhy

Bohužel máme špatně obloženou koupelnu, řemeslník má ostudu

Když se pustíte do rekonstrukce, brzy zjistíte, že sehnat kvalitního řemeslníka je skoro nadlidský úkol.

Článek

Původní obkladač měl úraz a všichni ostatní měli buď plno, nebo volno až za půl roku. Zoufalství rostlo – a tak padlo rozhodnutí: vezmeme kohokoliv, kdo kývne.

Chyba číslo jedna – opravdu velká

Nový řemeslník sice souhlasil, ale práce byla pomalá a nedbalá – často chodil jen na chvíli, dělal několik zakázek najednou, rychle udělal kousek a odjel jinam. Někdy se ten den vrátil, jindy zase ne. Koupelna se proměnila v projekt „tak akorát“ – spíše k smíchu než k spokojenosti.

Šok místo uznání

Když jsme mu ukázali druhou koupelnu s pěkně obloženými obklady jako vzor, přišel šok: místo toho, aby uznal, že jeho práce je nekvalitní, obvinil nás, že je to naše chyba, protože jsme na něj příliš tlačili.

Pak začaly problémy. Řemeslník začal vyhrožovat, nadávat nám a ohánět se jmény lidí, kterým údajně obkládal a kteří byli „spokojení“, a také komu ještě bude obkládat. Některé z těchto lidí jsme znali, a tak jsme je pozvali, aby se přišli podívat, jakou práci odvedl – jako varování. Všichni ho odmítli. Pro nás to bylo malé, ale sladké zadostiučinění.

Každý příběh má svůj konec, ten náš končí jednou nehezkou koupelnou a ostudou. Nenechali jsme si to líbit a měl z ostudy kabát.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz