Hlavní obsah
Lidé a společnost

Blíží se pět milionů! Neuvěřitelné!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Stručné sdělení a poděkování.

Článek

Vážení a milí čtenáři,

zdravím všechny své věrné, nevěrné i zcela nahodilé (random, jak by řekli dnešní mladí lidé) čtenáře a čtenářky z Čech, Moravy, Slezska i oba dva ze Slovenska.

Aktuálně jsem se zde dostal na krásných 4 950 001 přečtení!

Publikoval jsem zde celkem zatím 901 článků a článečků.

Myslíte, že do konce týdne padne magický pěti-milión a dostanu od Seznamu - Medium Zlaté tlačítko jako youtubeři?

To jsem vážně zvědav. Každopádně děkuji všem, že mne čtete.

Na závěr pěkný vtip, který jsem slyšel nedávno na výletě v čarokrásné Kutné Hoře :

Syn se ptá otce: „Tati, komu mám více věřit - rádiu nebo mamince?“
Otec: „No synu, přijde na to… a co jde?“
Syn: „No v rádiu včera říkali, že je venku hodně smogu, ale maminku jsem slyšel říkat do telefonu, že vzduch je čistý…“

----------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz