Hlavní obsah
Lidé a společnost

Brno: Pravdivý příběh ze života aneb „tam je to tralalalala“. Já u pramene jsem a žízní hynu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Příběh veselý nepoučný, ale je ze života.

Článek

Kdysi v dávných časech - kdy vaše prabáby byly ještě panny a kuře s broskví bylo vyhlášenou specialitou, snad ještě na střední nebo základní či mateřské škole, jsme šli s kamarády do centra našeho statutárního města na pivo.

Jako začínající pivní jelimánci jsme měli problém rozlišit, zda jde o hospodu jako „hlavně na jídlo“ či na pivo, internety tehdy nebyly milé děti,…žili jsme vlastně v informační mělčině, jak by řekl Václav Bělohradský.

Já u pramene jsem a žízní hynu

Přicházíme k jednomu podniku v centru velkoměsta Brna, ve kterém jsme ještě nebyli - znejistěni výše citovanou gastro-existenční otázkou.

Bum bác…Najednou se ze dveří vyvalila fyzická osoba ve stavu, že by si mohla bez zbytečného odkladu zahrát v Polívkově Dědictví aneb…

Tam je to tralalala, chábři, fakt!

Nejotrlejší kamarád se flamendra optal: „Je to tam dobrý?“ - „Nebojte borci, tam je to tralalala“ a odpotácel se bez zbytečného patetického dovysvětlování na taxíka nebo na koňský povoz (čím laskavý autor nepřímo zdvořile připomíná, že historka se odehrála opravdu dávno.) .

Nicméně analyticky uvažující jiný kamarád, který se později stal vyhlášeným daňovým poradcem, neuvolněným krajským zastupitelem a uvolněným sňatkovým podvodníkem vyslovil domněnku, že nevíme, zda se zmíněné pozitivní hodnocení ve formě bujarého avšak odborně neměřitelného tralalala týkalo jídla nebo pití…

Duchapřítomnost

A zde jsem já pranepatrný, projevil nevídanou duchapřítomnost a povídám hlášku, která kolovala studentským éterem ještě aspoň tři dny a dvě noci:

„Pánové, ten borec opravdu nevypadal, že se někdy stravoval v restauraci…“

Ergo kladívko měl jsem pravdu - skutečně to tam bylo tralalala a s drahým jídlem nás tam tehdy nikdo nijak neotravoval, spíše naopak.

Ponaučení pro další (de)generace

Poučení z toho asi žádné není, ale to se týká většiny historek na československém internetu, jen si to lidé bojí upřímně přiznat.

Dobrou noc, ať stará/ý nechrápe celou noc.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz