Hlavní obsah
Umění a zábava

Čtyři vtipy o vaření, jídle a kuchařích. Dobrou chuť!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije líp - Čtyři vtipy o vaření, jídle a kuchařích.

Článek

První

„Lásko, kdybys věděl, co jsem se natrápila, než jsem to rizoto uvařila.“


„Kdybys věděla, Karolínko, co jsem se natrápil, než jsem ho snědl.“

---------------------------------------

Druhý

Novomanželé Kapustovi se vrátí ze svatební cesty do každodenního normálního života v Brně.

Manžel Jirka přijde z práce domů, na večeři guláš. Druhý den - guláš. Na třetí den už to nevydrží a ptá se své choti, proč nezkusí něco jiného.

Manželka s pláčem odpoví: „Vždyť já pokaždé zkouším něco jiného…“

-------------------------------------------------

Třetí

Host si dá zavolat kuchaře a stěžuje si: „Přiznejte se, ty kuřecí řízky jsou z vepřového masa, že??!”
Kuchař se podrbe na hlavě: „Vašnosto, mně se zdálo, že to kuře nějak divně chrochtá…“

-------------------------------

Čtvrtý

„Magdi, téhle polívky bys měla příště uvařit nejméně sto litrů.“
„Tomášku, to ti tak moc chutná?“
„Ne, ale třeba by nebyla tolik přesolená.“

Anketa

Umíte vařit?
Naprosto skvěle, Zdenál Pohlreich je proti mně začátečník
23,5 %
Celkem dobře
50 %
Vařím špatně, ani náš pes to ode mne nechce žrát.
8,8 %
Možná ano, ale nikdy jsem to ještě nezkoušel.
14,7 %
Vařím špatně, ale vím, kde dá sehnat výhodně Nutella.
3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 34 čtenářů.
Foto: Petr Kolman

3971

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz