Hlavní obsah
Umění a zábava

Pilný jako včela - dva vtipy o včelách a včelařích

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Dva (vlastně tři) vtipy o včelách a včelařích

Dva (vlastně tři) vtipy o včelách a včelařích

Článek

Dva vtipy o včelách a včelařích

První -

Stěžuje si paní Navrátilová, za svobodna Převrátilová, (ne)praktické lékařce, že ten její není při plnění manželských povinností zrovna moc aktivní.

A že Viagru a podobné věci nechce užívat.

Doktorka: „Podívejte se, na to by byla nejlepší mateří kašička. Tu mu můžete přimíchat do jídla a nic nepozná. Já jsem z včelařské rodiny, tak Vám nějakou přenechám a Vy mi přijďte za 14 dní říct, jak to vypadá.“

„Tož jak?“ ptá se doktorka o zmíněné dva týdny později.

„Popravdě představovala jsem si to krapet jinak, pravda, on je teď pilný jako včelička, neustále kolem mne poletuje, snáší mi kdeco, ale…nepíchá, nepíchá!“

Druhý -

Včelaři ulítnou 4 roje, naštvaný se vrátí domů a stěžuje si manželce: „Ty včely mně už doopravdy pijí krev!“

„Pepo, co se divíš, když máš cukrovku?!“

... a jeden bonusový -

Jihomoravská louka, asi deset úlů, mezi nimi včelař Jura Karásek v plné práci.

Opodál stojí dvě potetované slečny z Prahy a (ne)směle se táží:

„Pantáto můžeme si cestu zkrátit přes vaši louku? Stihly bychom vlak na Prahu v patnáct hodin!!“

„Jistě, dcérky. A když do těch bedýnek zabouchám, stíháte i rychlík o půl třetí !!!“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz