Hlavní obsah
Lidé a společnost

Pravdivý zážitek ze sauny v Brně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

K šálku vynikající finské kávy : mini-fejeton ze sauny

Článek

Bylo, nebylo…za devatero saunami.

Kdysi jsem byl v pohádkové sauně U Andersena v Brně, kdo ví, zda tam ještě stojí a funguje. Bývala vedle restaurace Moulin Rouge, která tam již také není.

Takže zpátky do zmíněné magické brněnské sauny.

Nějaký "random"( jak by řekli mladí) chytroprdný padesátník, kterého jsem tam předtím nikdy neviděl, tam vedl nekonečný otravný monolog. Ve stylu kterak je to tam na nic, ale on že byl v sauně ve Finsku a ta že byla fakt úžasná…bla,bla,bla, bla

Pak se užvaněný chlapík snažil navázat hovor, zeptal se mě očekávaně avšak nevyžádaně - Byl jste někdy ve Finsku v sauně ?

Tak jsem mu returnoval nepředvídatelně a nečekaně : Víte, že ve Finsku nemají ústavní soud?

On znejistěl a říká zmateně - jako v sauně?

A já: Představte si, vůbec nikde!!

A měl jsem od něj nadobro pokoj.

Širší ponaučení - neobtěžujte okolí v sauně nevyžádanými hovory. V sauně se má v klidu a tiše relaxovat, ne provozovat zbytečné plevelné nebo vychloubačné řeči.

Anketa

v Sauně mám rád
Teplo a ticho
48,1 %
Jdu si tam hlavně popovídat s kamarádkami, o tom jak nestíhám uzávěrku, co budu zítra zase vařit manžovi a jaký byl ten bývalý šef debil
9,6 %
Do sauny nechodím. Nejsem Fin nebo Kamila Zlatušková.
15,2 %
Sauna je zdraví velice prospěšná, člověk si tam luxusně odpočine. Tedy pokud tam někdo zbytečně nebrebentí.
27,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1057 čtenářů.

Saunování zdar!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz