Hlavní obsah

Vtipy (nejen) o brněnských policistech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Ilustrační foto - zdroj Seznam.cz

S úsměvem se slouží líp, dokonce i v Brně city.

Článek

Trezor plný legrace

Náčelník koupil z evropské dotace nový trezor.

Svolal své podřízené a říká: "Toto je nejbezpečnější trezor nejenom v Brně, ale opravdu v celé republice, možná i v EU .

Má 8-místný kód......Jsou to sice samé čtyřky, ale neřeknu vám, v jakém pořadí!

------------------------------

Brýle

Dva jihomoravští policajti: Doktor mi řekl, že mám nosit brýle. Ale neřekl mi, jestli je mám nosit v levé nebo pravé ruce.

----------------------------------------

Popis zmizelé osoby

Muži zmizí manželka, a tak to jde ohlásit v Brně- Židenicích na policii. Policista ho požádá o její popis.
KaBrňák - Dobře, dám vám ho, ale pod podmínkou, že jí ho pak neukážete…

V anketa ve které nelze hlasovat......

Anketa

Pokutu od Městské policie jsem v posledních deseti letech
Nikdy nedostal
54,7 %
dostal jednou
29,6 %
dostal dvakrát nebo třikrát
14 %
mnohokrát, holt jezdím jako blázen, to máte marný
1,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 720 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz