Článek
Problémy s přehráváním na nové platformě Oneplay jsou způsobeny kombinací technických potíží, nekompatibility zařízení a náročného přechodu ze služeb Voyo a O2 TV.
Hlavní příčiny problémů
- Technické výpadky při spuštění
Po spuštění 10. března 2025 uživatelé hlásili výpadky služby, potíže s přihlášením a časté přerušování streamu. Podle serveru Vypadky24 bylo evidováno 28 výpadků služby Voyo a 159 výpadků služeb O2, kam spadá i Oneplay . - Nekompatibilita se staršími zařízeními
Oneplay není podporován na některých starších modelech chytrých televizí, které dříve bez problémů přehrávaly obsah z O2 TV nebo Voyo. Například televizory starší než z roku 2015 často nejsou kompatibilní s novou aplikací . - Přetížení serverů a infrastruktury
Přechod více než milionu uživatelů na novou platformu vedl k přetížení serverů, což způsobilo výpadky a problémy s přehráváním . - Náročnější technologie platformy
Oneplay je technologicky pokročilejší a náročnější platforma, což může způsobovat problémy na starších nebo méně výkonných zařízeních .
Doporučená řešení
- Zkontrolujte kompatibilitu zařízení: Ujistěte se, že vaše zařízení je na seznamu podporovaných. Pokud ne, zvažte použití set-top boxu O2 nebo sledování přes počítač či mobilní zařízení.
- Aktualizujte aplikaci: Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace Oneplay.
- Restartujte zařízení a síťové připojení: Jednoduchý restart může často vyřešit dočasné problémy s přehráváním.
- Kontaktujte podporu: Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na zákaznickou podporu Oneplay prostřednictvím oficiálních kanálů.