Hlavní obsah

Manžela jsem načapala s milenkou. Nestačil se divit, když jsem se tam objevila

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Postupem času jsem si všímala, že je něco v našem manželství jinak. Když jsem se rozhodla to vyřešit, postarala jsem se o to, aby to stálo za to. A manžel si to zapsal pořádně za uši, protože něco takového asi nečekal.

Článek

Nedávno jsem měla ten pocit. Ten, který mi říkal, že něco není v pořádku. Už nějakou dobu jsem vnímala, že se můj manžel chová jinak. Vždycky býval pozorný a láskyplný, ale poslední dobou byl odtažitý a zamyšlený. Nechtěla jsem být ta podezřívavá manželka, která špehuje každý krok, ale když se to stalo poprvé, ignorovala jsem to. Podruhé jsem se sama přesvědčovala, že jsem jen paranoidní. Ale potřetí, když mu přišla zpráva pozdě večer a on ji rychle schoval, jsem věděla, že musím zjistit pravdu.

Jednoho večera mi řekl, že musí zůstat déle v práci. Byl to ten hlas a výraz ve tváři, který mě přiměl začít jednat. Poprvé v životě jsem se rozhodla sledovat vlastního manžela. Moje ruce se třásly, když jsem nastupovala do auta a pomalu ho následovala. Vedl mě přes celé město, až jsem si začala být jistá, že tohle není žádná pracovní záležitost.

Nakonec zastavil před hotelem, o kterém jsem do té doby ani nevěděla, že existuje. Sledovala jsem ho, jak vychází z auta, upravuje si košili a míří k vchodu. A pak jsem ji viděla. Mladá, štíhlá, s dlouhými blond vlasy, které jí volně padaly na ramena. Objala ho, políbila a spolu zmizeli za dveřmi. V tu chvíli se mi podlomila kolena. Srdce mi bušilo tak, že jsem myslela, že mi vyskočí z hrudi. Ale místo toho, abych utíkala pryč, jsem se rozhodla jít dál.

Rozhodla jsem se konfrontovat ho přímo na místě. Vzala jsem odvahu, kterou jsem ani nevěděla, že mám, a zamířila jsem do hotelové haly. Na recepci jsem si půjčila klíč od pokoje – předstírala jsem, že jsem jeho sestra, která potřebuje naléhavě mluvit s bratrem. Dýchala jsem rychle a přerývaně, když jsem vyjela výtahem do třetího patra. Každý krok byl jako věčnost, ale věděla jsem, že se nesmím zastavit.

Když jsem stála před dveřmi jejich pokoje, moje ruka se třásla, když jsem chytla kliku. Otevřela jsem dveře a vstoupila do místnosti, kde oni dva seděli na posteli. Oba na mě vytřeštili oči. On nevěřícně, ona zmateně. Můj manžel vypadal, jako by se mu zastavil čas. „Co tu děláš?“ vydechl, ale já nemohla odpovědět. Jen jsem tam stála, jako by mi někdo vypnul všechny emoce. Byla jsem prázdná, ale zároveň plná bolesti.

Nejprve se snažil vysvětlovat, že to není tak, jak to vypadá. Ale jak to vlastně vypadalo? Můj manžel v posteli s jinou ženou – bylo to přesně tak, jak to vypadalo. Zmatené a trapné ticho se neslo místností. Nakonec se vzpamatoval a snažil se mě chytit za ruku, ale já ucukla. V té chvíli jsem věděla, že mezi námi je konec.

Odešla jsem beze slova, ale uvnitř jsem se cítila silnější. Možná jsem ztratila manžela, ale našla jsem sama sebe. Nikdo by neměl snášet nevěru, a já jsem se rozhodla, že si zasloužím víc. Možná to byl konec jednoho příběhu, ale zároveň začátek nového – takového, kde budu já na prvním místě.

Zdroje: autorský text

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz