Hlavní obsah

Manželova milenka byla moje dobrá kamarádka. Přistihla jsem je tak, jak nečekali, říká Anna (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Anna (45) žila v přesvědčení, že její manželství s Petrem je pevné a stabilní. Když si však všimla, že se Petr chová divně, svěřila se své blízké kamarádce Janě. Netušila, že právě Jana je tou, která jí způsobí největší bolest.

Článek

Jmenuji se Anna a je mi 45 let. Vždy jsem si myslela, že mám s Petrem pevné a stabilní manželství. Byli jsme spolu šťastní a měli jsme dobrý vztah plný vzájemného porozumění a lásky. Měla jsem také blízkou kamarádku Janu, se kterou jsem sdílela své radosti i starosti. Jana byla pro mě oporou v těžkých chvílích a důvěřovala jsem jí.

Manžel se začal chovat hodně divně

V poslední době jsem si však všimla, že se Petr chová divně. Byl často zamyšlený, trávil více času mimo domov a naše společné chvíle byly stále vzácnější. Svěřila jsem se Janě, že mám pocit, že se něco děje. Jana mě uklidňovala a říkala, že to může být jen pracovní stres nebo únava. Jednoho dne jsem se rozhodla, že by bylo dobré uspořádat společnou večeři s Petrem a Janou, aby si všichni odpočinuli a užili si příjemný večer. Jana souhlasila a já se těšila na společně strávený čas. Když jsem však dorazila do restaurace, kde jsme se měli setkat, uviděla jsem něco, co mi vyrazilo dech.

Moje kamarádka je milenka mého manžela

Petr a Jana seděli u stolu a líbali se. Zůstala jsem stát jako přimrazená, neschopná uvěřit vlastním očím. Cítila jsem, jak se mi hroutí svět. Když si mě Petr a Jana všimli, okamžitě se od sebe odtrhli a začali se omlouvat. Věděla jsem však, že už nic nebude jako dřív. Rozhodla jsem se, že se s Petrem rozvedu.

Jana se mi snažila vysvětlit, že to byl jen chvilkový úlet, ale už jsem jí nedokázala věřit. Po rozvodu jsem se začala soustředit na sebe a své zájmy. Zjistila jsem, že jsem silnější, než jsem si myslela, a že dokážu překonat i ty nejtěžší chvíle. Po rozvodu se Anna cítila zpočátku velmi zraněná a zklamaná. Bylo pro ni těžké uvěřit, že její manželství skončilo takovým způsobem a že její blízká kamarádka Jana byla součástí této zrady. Cítila se osamělá a ztracená, protože musela začít nový život bez lidí, kterým dříve důvěřovala.

Zdroje: autorský text, příběh Anny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz