Článek
Ano, setkal jsem se s několika lidmi, kteří jsou nervózní ve frontě na pokladnu a myslí si, že tím ztrácí svůj čas. Protože rád nakupuji jsem často svědkem, jak se tito nerváci chovají, když opustí obchod. Někteří bojují s vozíkem, protože jim nejde vyjmout vložená mince, jiní potkají známou a prostojí s ní u auta ve dvaceti minutovém hovoru.
Osobně se mi stalo, že při placení kartou jsem neúmyslně zadal chybný pin, protože mám více platebních karet. Všiml jsem si, že za mnou stojící lidé už obrací oči v sloup. Daleko horší je situace, kdy pokladní nemůže naskenovat čárový kód, dokonce se jí nedaří přečíst malá čísla pod ním a začne telefonovat do kanceláře, kolik má za tuto potravinu namarkovat. To je už pro některé lidi na mrtvici. Zkrátka buďme tolerantní. Tam kde jsou samoobslužné pokladny jde všechno jako po drátkách až do doby, kdy zboží nemá čárový kód a vy musíte hledat, jaký druh například chleba máte v košíku. Jsou různé názvy a ještě se liší v gramáži. Pokud se spletete, tak nemůžete pokračovat v dalším načítání nákupu, protože se objeví nápis „Vyčkejte na obsluhu“. Tak čekáte a někdy celkem slušnou dobu. Jsem vcelku tolerantní člověk a chápu, že se může objevit zádrhel způsobený buď vámi nebo technickým problémem. Těm lidem, kterým jde především o čas a nejsou duševně připraveni trávit čas v obchodech mohu jen doporučit, aby si nákupy nechali dovézt až do domu rozvážkovými službami. Těch je v současné době velké množství a téměř na všechno zboží a služby.