Hlavní obsah
Umění a zábava

Existuje větší Velikonoční zklamání než charitativní díl Peče celá země?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay.com

V pondělí jsem nadšeně zasedla k televizoru, aby následovalo zklamání.

Článek

Jsem vášnivá divačka všech pořadů o pečení a vaření. Měla jsem proto obrovskou radost, když Česká televize oznámila bonusový díl pořadu Peče celá země, který navíc měl pomoci dobré věci a pomoci znevýhodněným dětem.

Kdo jsou ale ty známé osobnosti? Proč o nich moderátoři neřekli alespoň nějakou informaci, například odkud bychom je měli znát? Když si vybavím StarDance, kterou vysílá stejná televize, tam soutěží sportovci, spisovatelé, herci, zpěváci… tady mi to připadalo jako hodně slabý výběr a divím se, že do charitativního pořadu nezajistili někoho známějšího nebo neudělali nějaký zajímavější koncept, třeba vaření právě s dětmi.

A aby to bylo pro mě ještě nepochopitelnější, z pěti soutěžících zrovna dvě herečky vůbec nepoužívaly bílý cukr a pšeničnou mouku. Ať si každý peče a vaří z čeho chce, ale opakované komentáře na téma, jak je cukr špatný, je podle mě v pořadu o pečení nevhodný.

Další věc, co jsem nepochopila bylo vaření moderátorské dvojice a to i přes to, že vlastně nesoutěžili. Jaký to mělo smysl?

Abych nebyla jen negativní, samotné pečení mělo i světlé momenty. Zasmála jsem se, hodnocení porotců bylo mnohdy geniální a díky nim si to udrželo tu správnou atmosféru pořadu, který mám tak ráda.

Je to škoda, koncept a nápad byl zajímavý, jen to provedení a výběr účinkujících byl zklamání. Nezbývá proto nic jiného, než se těšit na další řadu Peče celá země, která snad dostojí nastavené laťce z předchozích řad.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz