Hlavní obsah
Umění a zábava

Pomocnice. Přínos nebo zkáza domácnosti?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay.com

Najmout si pomocnici? Co kdyby se mi hrabala ve věcech? Co o té pomocnici vlastně vím? Co si o mně pomyslí? A co když si začne něco s mým mužem? Psychotriller Pomocnice je plný klišé.

Článek

Thriller Pomocnice je plný klišé. I přes to je velice populární a sklízí jednu pochvalnou recenzi za druhou. Při tom příběh je to banální. Millie je v zoufalé situaci a potřebuje nutně sehnat práci. A nabídka od Niny Winchestrové je úplně dokonalá. Krom zajištění peněžní odměny, ještě bude moct bydlet u nich doma a nebude muset přespávat v autě jako dosud. Bez váhání nastupuje do nového zaměstnání a je odhodlaná si práci za každou cenu udržet. Co na tom, že se jí zasekávají dveře od pokoje? Nebo že se Nina chová nevypočitatelně, její dcera jí nenávidí a její muž Andrew je naprosto k sežrání? Ona tu práci potřebuje.

Foto: databazeknih.cz

Obálka knihy

Upřímně řečeno, já jsem byla zklamaná. První část vypráví Millie, která mi k srdci rozhodně nepřirostla. Na to, v jaké životní situaci se nacházela, často někoho soudila, její názory mi přišly hloupé a chování nelogické. Málem jsem knihu odložila. Naštěstí, když jsem se prokousala k druhé části, vše se zlepšilo.

Zhruba od třetiny knihy se vypravěč změní a příběh se konečně začne trochu zamotávat. Přijde první velký zvrat, který jsem ale bohužel čekala, protože nic moc jiného se vlastně stát ani nemohlo. Na to tam bylo moc málo postav. Druhá polovina knihy už byla svižnější, ale konec byl bohužel velmi nerealistický a založený na neuvěřitelné náhodě.

Jsem zklamaná. Je těžké v dnešní době čtenáře překvapit, ale tady tomu chyběla snaha. Autorka na sebe navršila snad všechny klišé, které se v žánru nachází a nesnažila se je obalit do něčeho nového. Kniha na mě působila prvoplánově, konec nedomyšleně, o epilogu snad ani nemluvím. Myslím, že jediný klad je skutečně čtivost a krátké kapitoly, které vás nutí číst pořád dál.

Po další knize od autorky spíš nesáhnu a raději vyhledám jiné autory, jejichž styl a nápady mě baví víc.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz