Hlavní obsah

Šťouchnutí: Zapomenutá funkce Facebooku se vrací!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Qizy (Create AI)

Více než jen lajk: Šťouchnutí jako originální způsob komunikace na Facebooku

Víte, co je to šťouchnutí na Facebooku? Tato nenápadná funkce, která byla kdysi v centru dění, se v posledních letech vytratila. Nyní se zdá, že zažívá comeback, a to především u mladší generace.

Článek

Proč se šťouchnutí vrací?

Existuje několik možných důvodů pro tuto renesanci:

  • Nostalgie: Facebook letos oslavil 20 let od svého vzniku a mnoho mladých uživatelů objevuje staré funkce platformy, které jim dříve unikly.
  • Změna vnímání: Šťouchnutí, které bylo dříve vnímáno jako otravné, se dnes může zdát jako zábavný a nenucený způsob, jak dát někomu najevo, že na něj myslíte.
  • Odlišnost od běžné komunikace: V moři lajků a komentářů může být šťouchnutí originálním způsobem, jak upoutat něčí pozornost.

Jak šťouchnout na Facebooku?

Funkce šťouchnutí je v mobilní aplikaci skrytá, ale snadno ji aktivujete:

  1. Otevřete vyhledávací pole a zadejte "poke" nebo "poking".
  2. Klikněte na nabídku Šťouchnutí.
  3. Zde vidíte, kdo vás šťouchnul a můžete šťouchnout své přátele.

Ve webové verzi Facebooku to funguje stejně, nebo stačí přejít na URL: https://www.facebook.com/pokes .

Tajemství šťouchnutí: Co tato funkce Facebooku vlastně znamená?

Facebook nikdy oficiálně nedefinoval význam šťouchnutí. Může to být:

  • Způsob, jak dát někomu najevo, že na něj myslíte.
  • Pozvánka k chatu nebo konverzaci.
  • Nenápadný flirt.
  • Zábavný a nezávazný způsob interakce s přáteli.

Význam šťouchnutí se může lišit v závislosti na kontextu a vztahu mezi uživateli.

Ať už vnímáte šťouchnutí jako zábavu nebo zbytečnost, jedno je jisté: tato zapomenutá funkce Facebooku se vrací na scénu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz