Hlavní obsah

TESLA: LUXUSNÍ AUTO, NEBO JEN POTÍŽE?

Foto: Radka Švejnohová

Tesla (mockup)

Když se manažerce prestižní firmy nabídne jako firemní vůz Tesla, očekávali byste na její straně spokojenost.

Článek

Však jde v případě Tesly o značku, která symbolizuje technologický pokrok a inovace. Překvapivě však tato manažerka denně na své auto hořekuje. Prý je „k ničemu, příšerné“, a co je nejhorší, „musí se pořád dobíjet“.

To mě vede k zamyšlení, proč se často soustředíme na nedostatky, i když dostáváme něco tak hodnotného? Je snad očekávání vyšší než realita? Nebo nám pokročilá technologie někdy přinese víc starostí než užitku? A jak se to dotýká našeho vnitřního postoje k věcem?

V duchu Aristotela, který říká, že štěstí závisí na našem vnitřním postoji, se ptám vás: Stačila by vám Tesla jako firemní benefit?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz