Hlavní obsah

Neskutečná lehkost lenosti

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Schíza Vincek

Je mi šedesát. A konečně jsem objevil, jak příjemné je být líný. Líný tak, že ani mobil do ruky nevezmu, počítač nezapnu a dokonce jsem líný jít si zapálit cígo na balkon.

Článek

Transformace z workoholika na lenocha proběhla tak trochu nepříjemně. Nuceně. Ne, že bych měl nějaké závažné zdravotní problémy. Ne, že bych neměl dostatek elánu, nápadů a chuti do práce. Ne, že bych chtěl být líný.

Transformoval mě „tatíček stát“. Moloch, který trestá ty, co se dokážou postarat nejen sami o sebe, ale ještě o nějaké zaměstnance. Teď už se bude tento Moloch starat o mě, i když jsem si to nepřál. Ale to on umí a dělá to velice rád a ochotně. Aby měl jak zdůvodnit, proč má tolik nadbytečných zaměstnanců. Starat se o líné a neschopné.

V dnešní rychlé době neustále slýchám od svých vrstevníků, že „mládež“ je líná. Není. Ani náhodou. Jen na rozdíl od nás starých si umí ocenit svoji práci. My staří klidně děláme pod cenu. Oni jsou raději „líní“. A mají pravdu.

Díky Molochovi jsem se naučil být líný. Užívat si lenosti. A nemít z toho žádné výčitky, že jsem líný.

Pěkný prodloužený víkend všem lenochům.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám